خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

روز قدس، نمایش دامنه نفوذ مکتب مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۰۵۸

ملت ایران و تمام آزادیخواهان جهان با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس، ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم غزه، حمایت خود را از آنان اعلام کرده و جنایات اخیر بر علیه زنان، کودکان و غیرنظامیان فلسطینی را محکوم می‌کنند.

روزقدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در حمایت از فلسطین و عرصه‌ای برای نمایش عمق استراتژیک و دامنه نفوذ مکتب مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی در پهنه گیتی است.
به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیست بر علیه ملت مظلوم فلسطین اظهار کرد: اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین و قتل‌عام وحشیانه زنان و کودکان ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس را مضاعف کرده است.
وی ادامه داد: حضور گسترده مردم ایران و دیگر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس، عامل مهمی در تداوم مقاومت مردم فلسطین جهت مبارزه با رژیم صهیویستی است.
فاضلی با بیان اینکه مسلمانان جهان وظیفه سنگینی در مقابل مردم فلسطین و غزه دارند، سکوت مغرضانه برخی کشورهای مسلمان و سران عرب را محکوم کرد و افزود: فلسطین اولویت جهان اسلام است‏ و روز قدس فرصت مغتنمی برای اعلام حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین است.
وی با اشاره به کشتار بیش از ۳۰۰ نفر از مردم بی‌گناه غزه طی چند روز اخیر، تصریح کرد: رژیم غاصب اسرائیل با توجه به شرایط منطقه و اقدامات تکفیری‌ها، داعش و برخی سران عرب حملات خود به غزه را شدت بخشید تا در سایه آن برخی اهداف شوم خود را عملی کند.
فاضلی اضافه کرد: استکبار جهانی برنامه‌های مختلفی از جمله تخریب و به انزوا کشاندن دین اسلام، ایجاد درگیری در منطقه و تغییر نقشه خاورمیانه را در دستور کار دارد و برای اجرای کامل این اهداف شوم مذبوحانه تلاش می‌کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان روز قدس را روز انزجار از صهیونیست‌ها، حمایت از قدس و آزادی آن از چنگال صهیونیست‌ها دانست و تصریح کرد: روز قدس فریاد بیداری اسلامی، نماد وحدت و اراده امت اسلامی در حمایت ازفلسطین و عرصه‌ای برای نمایش عمق استراتژیک و دامنه نفوذ مکتب مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی در پهنه گیتی است.
وی با بیان اینکه قدس مربوط به کل جهان اسلام است تاکید کرد: ملت ایران و تمام آزادیخواهان جهان با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس، ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم غزه، حمایت خود را از آنان اعلام کرده و جنایات اخیر برعلیه زنان، کودکان و غیرنظامیان فلسطینی را محکوم می‌کنند و به صهیونیست و کشورهای حامی آن اعلام می‌کنیم که مساله فلسطین را فراموش نکرده و و در کنار ملت فلسطین هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز