خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری رشت:

افتتاح آبنمای ریتمیک میدان شهید انصاری رشت

کد خبر : ۱۸۸۲۲۳

طراحان فضای شهری، درصدد برقراری ارتباط صمیمی میان امکانات شهری و مخاطبان هستند و آب و فضاهای آبی را نیز از این مقوله دور نمی‌دانند.

بهارمست، معاون خدمات شهری شهرداری رشت، با اعلام این خبرگفت: امروزه فضاهای شهری به فضاهایی سبک و آرام نیاز دارند تا بتوانند حس مطلوبی در شهروندان در حین عبور و مرورهای روزانه‏ شان ایجاد کنند.
به گزارش ایلنا از رشت، وی افزود: طراحان فضای شهری، درصدد برقراری ارتباط صمیمی میان امکانات شهری و مخاطبان هستند و آب و فضاهای آبی را نیز از این مقوله دور نمی‌دانند.
بهارمست گفت: آب علاوه بر نقشی که در ادراک بصری، شنوایی، لامسه و حتی بویایی دارد، می‏تواند از نقش فضایی و پراهمیتی در سازماندهی فضاهای شهری برخوردار باشد تا حدی که با قراردادن یک آب‏نما در فضاهای شهری می‌توان بر اهمیت فضا و زیبا‏سازی آن تأکید کرد.
وی افزود: ایجاد فضای شهری و نوسازی میادین شهر یکی از مهم‌ترین اهداف شهرداری رشت بوده و معاونت خدمات شهری نیز در راستای بهبود و زیباسازی محیط شهری و ایجاد شور و نشاط شهروندان رشت اقدام به بهسازی و نصب چندین فقره آب نما در پارک و میادین اصلی شهر کند که از آن جمله می توان به آب نماهای پارک قدس، سبزه میدان، میدان مصلی، بوستان ملت، پارک دانشجو و میدان صیقلان اشاره کرد و در ادامه این طرح نیز، طی چند روز آینده شاهد افتتاح آبنمای ریتمیک میدان شهید انصاری خواهیم بود.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز