خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان؛

حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس یک وظیفه انسانی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۴۷

بی شک محکومیت این فجایع انسانی از سوی هر فرد مسلمان و غیر مسلمان ارج گذاردن به کرامت انسانی است.

استاندار گیلان صبح امروز در گلزار شهدای رشت با اشاره به رمضان خونین مردم ستمدیده فلسطین گفت: حضور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس وظیفه ای انسانی و دینی است.
به گزارش ایلنا از رشت؛ محمد علی نجفی صبح امروز در حاشیه ی ادای احترام به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس ووالدین آنان با ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان و مردم بی دفاع غزه گفت: حضور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در شرایطی که شاهد سکوت مجامع جهانی بویژه سران برخی کشورهای اسلامی هستیم وظیفه ای انسانی و دینی برای حمایت از این مردم بی گناه است.
وی اظهار داشت: بی شک محکومیت این فجایع انسانی از سوی هر فرد مسلمان و غیر مسلمان ارج گذاردن به کرامت انسانی است.
استاندارگیلان با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب در دیدار اخیر شان با هئیت دولت موضع گیری رئیس جمهورو اقدامات دولت در قبال حوادثتأسف بار غزه و کشتار بی رحمانه ی مردم را بسیار مناسب و بجا دانستند گفت: حضور پرشور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس یاریگر دستگاه دیپلماسی کشورمان برای تلاش در جهت توقف جنایات و محکومیت رژیم اشغالگر قدس است.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز