خبرگزاری کار ایران

تقدیر فرماندار صومعه سرا از بانوان محجبه

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۶۹۰

دختران و زنان ما باید با حفظ عفت و حجاب کامل به دوری از تبلیغات مسموم دشمنان از طریق رسانه‌های بیگانه در جامعه حرکت کنند و به عنوان الگو دختر و زنان مسلمان برای جهانیان باشند.

همزمان با روز عفاف حجاب نمایشگاه تخصصی از طرف گارگروه عفاف حجاب فرمانداری صومعه سرا با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در مقابل فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد.
به گزارش ایلنا از صومعه سرا؛ غلامحسین رجبی در بازدید از نمایشگاه در راستای فرهنگ سازی در بحثعفاف حجاب اشاره کرد و افزود: حجاب هر فرد وی را از گناه مصون نگه می‌دارد و در دین اسلام به اهمیت حجاب و رعایت آن در جامعه تاکید شده است.
وی در این بازدید ضمن تقدیر از برگزار کنندگان نمایشگاه به چند نفر از بانوان محجبه هدایایی اهداء کرد.
فرماندار صومعه سرا در ادامه به همراه جمعی از مسئولین شهرستان از حوزه علمیه خواهران صومعه سرا و کانون پویندگان راه طیبه در روستای شیخ محله تولم بازدید و در نشستی پیرامون عفاف و حجاب و اهمیت آن در جامعه تاکید کرد.
وی افزود: دختران و زنان ما باید با حفظ عفت و حجاب کامل به دوری از تبلیغات مسموم دشمنان از طریق رسانه‌های بیگانه در جامعه حرکت کنند و به عنوان الگو دختر و زنان مسلمان برای جهانیان باشند.
در ادامه این مراسم از ۱۲نفر از دختران محجبه و فعلان فرهنگی کانون پویندگان راه طیبه شیخ محله تولم و چند نفر از خواهران طلبه حوزه علمیه صومعه سرا با هداء جوایزی تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز