خبرگزاری کار ایران

از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی صورت گرفت؛

فسخ تعدادی از قراردادهای واگذاری زمین سنوات گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۹۴

انجام ندادن تعهدات، رها کردن زمین، عدم بهره برداری از اراضی واگذار شده موضوع قرارداد، علت اصلی فسخ قرارداد منعقده واگذاری زمین مابین این سازمان و طرف مقابل است.

با دستور رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان، تعدادی از قراردادهای واگذاری اراضی به اشخاص حقیقی و حقوقی که از دهه ۸۰ فعالیتی برای عملیاتی کردن تعهدات خود در فاز صنعت انجام نداده اند، فسخ و اراضی برای ارائه به سرمایه گذاران جدید آماده واگذاری شد.
به گزارش ایلنا از انزلی، افزایش علاقه سرمایه گذاران برای حضور در این منطقه، جلوگیری از فرصت سوزی در زمینه جذب سرمایه گذار و ممانعت از بورس بازی زمین را مهمترین دلایل فسخ این قراردادها اعلام و افزوده است: انجام ندادن تعهدات، رها کردن زمین، عدم بهره برداری از اراضی واگذار شده موضوع قرارداد، علت اصلی فسخ قرارداد منعقده واگذاری زمین مابین این سازمان و طرف مقابل است.
گفتنی است این سازمان، طی سال‌های قبل مکاتبات و اخطاریه های متعددی را به بهره برداران این اراضی برای انجام تعهدات خود ابلاغ کرده است و با آزاد سازی این میزان زمین در محدوده شهرک صنعتی شماره دو منطقه آزاد انزلی، امکان جذب سرمایه گذاریهای جدید فرآهم شده است.
عدم مالکیت بر اراضی محدوده منطقه یکی از مهمترین مشکلات سالیان گذشته سازمان منطقه آزاد انزلی برای جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال مولد در سطح منطقه بوده که با پیگیری های این سازمان مبنی بر افزایش محدوده و تعیین تکلیف اراضی واگذار شده به متقاضیان سرمایه گذاری، زمینه لازم برای تسریع و تسهیل در خدمات رسانی به سرمایه گذاران مهیا می‌شود.




نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز