خبرگزاری کار ایران

علی‌رغم فعالیت‌های مهم عمرانی شهر؛

کارخانه آسفالت شهرداری رشت تعطیل شد / اختلال در پروژه‌های عمرانی کلان‌شهر رشت /

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۳۲۷

تعطیلی این کارخانه، شن رسانی به مرکز دفن زباله سراوان را تحت شعاع قرار داده و یقیناً باعثناراحتی و اعتراض ساکنین آن منطقه نیز خواهد شد.

آرش امیرلو، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رشت، گفت: به شکایت اداره کل صنعت و معدن استان گیلان بر اساس دستور قضایی مجموعه کارخانجات آسفالت و شن و ماسه شهرداری رشت از سوی پاسگاه منطقه سراوان پلمپ شد.
به گزارش ایلنا از رشت، وی افزود؛ این امر با توجه به حجم بالای پروژه‌های شهری، از جمله هدایت آب‌های سطحی که با مشارکت ستاد بحران استانداری در حال انجام است، به روند برنامه‌های عمرانی شهر خللی جدی وارد خواهد کرد.
امیرلو در همین رابطه افزود: خرید ۳۰۰۰ تن قیر جهت روکش آسفالت معابر در دستور کار شهرداری قرار داشت و عدم انجام این امر با توجه به وضعیت موجود قطعاً نارضایتی شهروندان را در پی خواهد داشت.
امیرلو ادامه داد: تعطیلی این کارخانه همچنین شن رسانی به مرکز دفن زباله سراوان را تحت شعاع قرار داده و یقیناً باعثناراحتی و اعتراض ساکنین آن منطقه نیز خواهد شد.
مدیر عامل سازمان عمران شهرداری رشت در خاتمه گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت فعال بودن این کارخانه و نقش آن در انجام فعالیت‌ها و خدمات شهری و عمرانی، مراتب از طریق استانداری در حال پیگیری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز