خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار آستارا؛

کاهش ۳۰درصدی واحدهای صنفی مجوز دار در ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۹۳۰

امسال در ماه مبارک رمضان ۷۸ واحد شامل هتل‌ها، رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها و نیز رستوران‎های بین راهی و آشپزخانه‌ها در راستای خدمات دهی به مسافران مجوز فعالیت دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: تعداد واحدهای صنفی فعال و دارای مجوز در رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳۰ درصد کاهش یافته است.
به گزارش ایلنا از آستارا، محمدرضا شهاب زاده در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان آستارا افزود: از مجموع درخواست ۷۸ متصدی متقاضی فعالیت در ماه رمضان با ۵۹ مورد موافقت شد.
وی اضافه کرد: از این تعداد ۵۱ واحد صنفی در شهر آستارا و هشت واحد صنفی در شهر لوندویل می توانند در چارچوب مشخص به مسافران ارائه خدمات دهند.
بگفته شهاب زاده این واحدهای صنفی شامل رستوران ها، اغذیه فروشی ها و آشپزخانه های شهری هستند.
وی با بیان اینکه همه ساله مسافران زیادی به سبب موقعیت توریستی آستارا این شهرستان را به عنوان هدف گردشگری خود انتخاب می کنند، اظهار کرد: امسال در ماه مبارک رمضان ۷۸ واحد شامل هتل ها، رستوران ها، اغذیه فروشی ها و نیز رستوران های بین راهی و آشپزخانه ها در راستای خدمات دهی به مسافران مجوز فعالیت دارند.
شهاب زاده افزود: کاهش ۳۰ درصدی این تعداد به سبب نگه داشتن حرمت ماه مبارک رمضان از سوی متصدیان واحدهای صنفی بوده است، که جا دارد در همینجا از مردم متدین آستارا تقدیر و تشکر بعمل آید.
معاون فرماندار آستارا در ادامه خواستار هدفمند شدن گشت های مشترک ادارات برای تنظیم بازار و تثبیت قیمت ها شد و گفت: با انجام گشت های مشترک ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه می توان نتیجه ای مثبت و فراگیر در بازه زمانی کوتاه گرفت.
شهاب زاده آرامش حاکم در بازار را به سبب انجام گشت ها و بازرسی های مرتب ادارات عنوان کرد.
وی در ادامه بیان کرد: آن تعداد از متصدیان واحدهای صنفی که فاقد پروانه هستند، باید نسبت به دریافت آن اقدام کنند.
شهاب زاده همچنین خواستار تشدید نظارت بر نانوایی ها در ماه مبارک رمضان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز