خبرگزاری کار ایران

شهردار فومن؛

آنش نشانان نظم بخشی و آمادگی بیشتری داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۲۳۹

آتش نشانی یکی از سخت ترین مشاغل دنیا است و آتش نشانان نیز مردان بزرگی هستند که به خاطر عشق به خدا و این مردم قدم در این راه سخت گذاشته و سختی های این کار را به جان می خرند.

شهردار فومن از واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی بازدید و با آتش نشانان گفتگو کرد.
به گزارش ایلنا از فومن، هوشنگ عباسقلی زاده در حاشیه این بازدید در جمع آتش نشانان گفت: فقط کسانی که عشق به خدمت به این مردم را دارند می توانند این شغل را انتخاب کنند لذا آتش نشانی شغلی مقدس است.
عباسقلی زاده افزود: آتش نشانی یکی از سخت ترین مشاغل دنیا است و آتش نشانان نیز مردان بزرگی هستند که به خاطر عشق به خدا و این مردم، قدم در این راه سخت گذاشته و سختی های این کار را به جان می خرند.
وی درخصوص وضعیت نظم بخشی به وضعیت امداد رسانی در مواقع آتش سوزی و ارایه خدمات رسانی دقیق و هرچه بهتر در زمان وقوع حوادثاحتمالی تاکید کرد و خواستار نظم بخشی و آمادگی هرچه بیشتر آتش نشانان شد.
پیش از صحبت‌های شهردار فومن، مسوول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن با ارایه گزارشی از وضعیت آتش نشانی، نقاط ضعف و کمبود امکانات این واحد را به سمع و نظر وی رساند و خواستارخرید امکانات و تجهیزات برای آتش نشانی و خدمات ایمنی شد که شهردار فومن قول مساعد در خصوص امکانات و تجهیزات را داد.
همچنین در این نشست صمیمی هریک از آتش نشان نقطه نظرات خود را در خصوص مسایل و مشکلات کاری را عنوان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز