خبرگزاری کار ایران

انتخاب اولین هیأت مدیره انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۶۳۶

در اولین مجمع عمومی عادی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی، اشکان مقصودی نژاد قشقایی، هوشنگ افشاری، اصغرامانی، فرزاد محمدعلیزاده رستگار، حسین خاکباز، عقیل حق شناس و جلال خصم کوب هفت عضو اصلی هیأت مدیره انتخاب شدند.

با حضور اکثریت اعضای انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی، مجمع عمومی عادی این انجمن برگزار و اعضاء اصلی و علی البدل هیأت مدیره انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا از انزلی، این انجمن بنا به پیشنهاد رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در ابتدای حضور وی در این منطقه و در نشست با برخی فعالین اقتصادی با هدف ایجاد هماهنگی و همکاری بیشتر میان سرمایه گذاران منطقه و این سازمان تشکیل شد.

بنابراین گزارش تلاش به منظور حفظ و استیفاء حقوق اعضاء، پیگیری اعمال قوانین و مقررات برای فعالین اقتصادی منطقه، ارتقاء دانش و مهارتهای حرفه ای اعضاء و توسعه همکاری سرمایه گذاران با مدیران ذی ربط سازمان و استان به منظور برطرف نمودن مسائل فعالین اقتصادی از دیگر اهداف ودلایل تشکیل انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی می باشد.

در اولین مجمع عمومی عادی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی، اشکان مقصودی نژاد قشقایی، هوشنگ افشاری، اصغرامانی، فرزاد محمدعلیزاده رستگار، حسین خاکباز، عقیل حق شناس و جلال خصم کوب هفت عضو اصلی هیأت مدیره و احمد طاهری، محمد تقی جامی نژاد، علی نعمت جو و عبدا… رحمانی به عنوان اعضاء علی البدل، حسین پیله ور بازرس اصلی و امیر امینی نیز به عنوان بازرس علی البدل انجمن از طرف شرکت کنندگان در این نشست انتخاب شدند.

بنابراین گزارش توجه به مشکلات و مسائل سرمایه گذاران حاضر در منطقه یکی ازمهمترین راهکارهای جذب سرمایه گذار جدید است و تجربه تشکیل انجمن فعالین اقتصادی - صنعتی در مناطق آزاد نمونه موفقی برای ایجاد همکاری بخش دولتی با بخش خصوصی به عنوان بازوی مشورتی و عملیاتی هر منطقه آزاد می باشد، چراکه بدون حضور فعال سرمایه گذاران اهداف تشکیل مناطق آزاد محقق نمی شود.

گفتنی است در این نشست تعداد زیادی از سرمایه گذاران بخشهای صنعتی - تولیدی، بازرگانی و خدماتی فعال در محدوده منطقه آزاد انزلی بهمراه مدیر سرمایه گذاری این سازمان حضور داشتند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز