خبرگزاری کار ایران

رسانه ها در بهینه سازی مصرف آب نقش مهمی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۸۸۴

آگاه سازی مردم و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب، ایجاد انگیزه و وجود وسایل و امکانات مورد نیاز، در تحقق اهداف مدیریت مصرف تأثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: رسانه ها با نفوذ کلام موثری که در جامعه دارند، می توانند نقش بسزایی در هدایت افکار عمومی به سمت بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف آب ایفا کنند.


به گزارش ایلنا از رشت؛ محمد علی فرّ امینی با بیان اینکه مصرف آب به طورصحیح و مطابق الگوی مصرف و جلوگیری از هدررفت آن، می تواند تا حدی جایگزین کمبود منابع تامین آب باشد، اظهارداشت: یکی از فعالیت های عمده که درسال های گذشته مورد تأکید شرکت های آب و فاضلاب قرارگرفته، مدیریت مصرف با هدف کنترل و کاهش مصارف غیرضروری است.


وی افزود: به طور کلی درصورتی که با دقت به این موضوع توجه شود باید دنبال تغییر رفتار مصرف کنندگان بود.


فرامینی خاطرنشان کرد: آگاه سازی مردم و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب، ایجاد انگیزه و وجود وسایل و امکانات مورد نیاز، در تحقق اهداف مدیریت مصرف تأثیرگذار است.


وی، با تاکید بر بهره مندی کامل از ظرفیت رسانه ها در ارتقای آگاهی های عمومی، اذعان کرد: نقش رسانه های ارتباط جمعی و همگانی در نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی آب شرب در سطح جامعه انکار ناپذیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز