خبرگزاری کار ایران

افزایش ۱۰ درصدی مصرف آب آشامیدنی روستاییان گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۸۸۲

تولید بیشتر آب باید از منابع آبی سالم و مطمئن صورت گیرد تا نقطه ی تولید و مصرف به حالت سر به سر برسد و اختلالی در تامین آب آشامیدنی روستاییان اتفاق نیافتد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از افزایش ۱۰ درصدی مصرف آب شرب روستاییان در تابستان سال جاری خبر داد.


به گزارش ایلنا از رشت؛ محمدعلی فرّ امینی با گرامیداشت هفته ی صرفه جویی در مصرف آب، گفت: تجارب گذشته نشان می دهد مصرف آب شرب در روستاهای این استان در فصل تابستان ۱۰ درصد افزایش می یابد که این امر منجر به تولید بیشتر آب به همین میزان می شود.


وی افزود: تولید بیشتر آب باید از منابع آبی سالم و مطمئن صورت گیرد تا نقطه ی تولید و مصرف به حالت سر به سر برسد و اختلالی در تامین آب آشامیدنی روستاییان اتفاق نیافتد.


وی، با اشاره به اینکه میانگین بارش باران در گیلان ۱۲۰۰ میلی متر است، تصریح کرد: با توجه به گرم تر و شرجی تر شدن هوای استان، مصرف آب شرب مردم نیز بیشتر شده است.


فرّ امینی اظهارداشت: مدیریت منابع و کنترل مصرف آب شرب از سوی روستاییان محترم در تامین پایدار و مستمر آب آشامیدنی مورد نیاز در فصل تابستان موثر است و امیدواریم با کمک این عزیزان روزهای گرم امسال را با کمترین تنش پشت سر بگذاریم.


گیلان دارای یکهزار و ۶۶۴ روستای برخوردار از آب شرب سالم و بهداشتی می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز