خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور:

مرحله دوم تصفیه خانه رشت اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۵۲۷

انتظار گیلانی ها از وزارت نیرو این است که در این شاخص ها در ۲ سال آینده به میانگین کشوری برسیم.

استاندار گیلان در نشست با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خواستار جبران عقب ماندگی های گیلان دراین حوزه شد و گفت: انتظار ما این است در دوسال آینده گیلان به شاخص های میانگین کشوری در بخش هایی که عقب ماندگی دارد برسد.

به گزارش ایلنا از رشت؛ حمید رضا جانباز مدیرعامل شرکت فنی و مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز با بیان اینکه گیلان پس از مازنداران در رتبه ی دوم از لحاظ پائین بودن شاخص های بهره مندی از آب شرب روستایی قرار دارد گفت: تلاش ما این است تا این عقب ماندگی جبران شود.

وی همچنین از انتخاب سرمایه گذار برای اجرای مرحله دوم طرح تصفیه خانه بزرگ آب رشت خبرداد.

محمد علی نجفی در این نشست که به منظور معارفه ی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در دفتر کار وی انجام شد با اشاره به اینکه گیلان ربته ی بیست و پنجم کشور از لحاظ شاخص های بهرمندی از آب شرب سالم روستایی را دارد گفت: درحالیکه میانگین کشوری این شاخص ۸۷ درصد است این آمار در گیلان حدود ۵.۶۶ درصد می باشد.

نجفی به رتبه ی نوزدهم گیلان در وضعیت شبکه های جمع آوری فاضلاب شهری نیز اشاره کرد و افزود: انتظار گیلانی ها از وزارت نیرو این است که در این شاخص ها در ۲ سال آینده به میانگین کشوری برسیم.

استاندار گیلان نگاه ساختاری بلندمدت را برای فعالیت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در گیلان مهم عنوان کرد و گفت: برای جبران عقب ماندگی های گیلان و رسیدن به میانگین های کشور بسترهای استفاده از اوراق مشارکت، فاینانس، اعتبارات مجتمع های آبرسانی، خرید تضمینی آب و سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم است.

در پایان این نشست با قدر دانی از زحمات حمید روشن روان، کاظم لطفی به عنوان مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز