خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن؛

بازگشایی بازارچه ضیافت فومن در ایام رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۱۲۹

بازرسان مراکز بهداشت از محلهای تهیه و توزیع اقلام مصرفی مردم در ماه مبارک رمضان بازدید و سلامت آنهارا بررسی نمایند.

جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور اسماعیل قربانزاده فرماندار فومن و دیگر اعضاء حاضر در جلسه در محل فرمانداری فومن برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از فومن، اسماعیل قربانزاده فرماندار فومن ضمن اشاره به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان گفت: جلسه ستاد تنظیم بازار با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: بازرسی ها جهت کنترل قیمتها بر اساس جدول زمانبندی شده به صورت مکرر صورت پذیرد.
فرماندار فومن خواهان برخورد قاطع با متخلفین و گرانفروشان شد و افزود: به هیچ عنوان افزایش قیمت بدون مصوبه و به صورت غیر قانونی را نخواهیم پذیرفت و با متخلفین برخورد سریع باید صورت گیرد.
ایشان به اقلام مورد مصرف و موردنیاز در ماه مبارک رمضان اشاره نمود و افزود: اقلامی مانند نان، رشته خوشکار، زولبیا و بامیه و… که از مواد مصرفی در سفره افطار و سحر روزه داران میباشد که موارد بهداشتی در تهیه و توزیع آنها باید رعایت گردد.
وی افزود: بازرسان مراکز بهداشت از محلهای تهیه و توزیع اقلام مصرفی مردم در ماه مبارک رمضان بازدید و سلامت آنهارا بررسی نمایند.
قربانزاده تصریح کرد: دولت محترم تدبیر و امید رویکرد افزایش سلامت مردم و جامعه را در پیش گرفته و بنابراین باید دقت در رعایت موارد بهداشتی در اولویت کار جهت توزیع اقلام مصرفی قرار گیرد.
وی خواهان نظارت بر کار بازرسان مجامع امور صنفی شد و افزود: بازرسان مجاع امورصنفی در خارج از ساعت اداری نیز کار بازرسی صورت گیرد و فعالیت آنها نیز رسد و ارزشیابی شود.
فرماندار فومن از بازگشایی بازارچه ضیافت در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این نمایشگاه در ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان فومن دایر میباشد و کالاهای موردنیاز مردم عرضه خواهد شد.
وی با بیان اینکه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت از روند برگزاری نمایشگاه و کالاهای عرضه شده نظارت می‌کنند، گفت: این تمهیدات برای مقابله با تخلفاتی مانند کم فروشی، گرانفروشی انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز