خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی گیلان؛

وجه تمایز علمی و کاربردی دوره های کاربینی و کارورزی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۰۸۷

فارغ التحصیل دانشگاه علمی کاربردی نه تنها برای خود، بلکه باید برای دیگران نیز اشتغال زایی انجام دهد.

دانشگاه علمی و کاربردی مرکز فنی و حرفه ای شهرستان فومن با حضورمسئولین و نماینده شهرستانهای فومن و شفت و مدیرکل فنی و حرفه ای گیلان و رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار ایلنا از فومن، قاسمی زاده رئیس دانشگاه علمی و کاربردی گیلان گفت: گیلان دارای ۳۳مرکز علمی و کاربردی و ۲۰ هزار دانشجو است و گیلان جزء ۸ استان کشور است که دارای رشته کارشناسی ارشد است.


قاسمی زاده دو رشته بیوتکنولوژی آبزیان و بهینه سازی لوجستیک را رشته های مقطع کارشناسی ارشد استان عنوان کرد.
رئیس دانشگاه علمی و کاربردی گیلان آموزشهای مهارتی را ماموریت گرا و وابسته به دستگاههای اجرایی و یا مجتمع های کشاروزی دانست و گفت: رشته های علمی و کاربردی بر اساس نیازهای دستگاههای اجرایی است و نمی تواند تمامی رشته ها را مانند مراکز علمی دیگر داشته باشد.


وی وجه تمایز علمی و کاربردی با دیگر مراکز آموزشی را دوره های کاربینی و کارورزی دانست و تصریح کرد؛ هدف این دانشگاه تربیت نیروهای ماهر است که مستقیماً وارد بازار کار می شوند.


قاسمی زاده آموزش کوتاه مدت مهارتی را در دستور کار جدید دانشگاه علمی و کاربردی گیلان دانست و افزود؛ این روش آموزشی تطبیق علم و عمل است که با صدور گواهینامه های معتبر وارد بازار کار خواهند شد.


وی بیان داشت: فارغ التحصیل دانشگاه علمی کاربردی نه تنها برای خود، بلکه باید برای دیگران نیز اشتغال زایی انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز