خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت:

بخشی از بودجه های عمرانی دهیاری ها به مدیریت پسماند اختصاص یابد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۸۱۹

رسیدگی و بررسی زیست محیطی نقاط بکر و مسافرپذیر شفت به ویژه دو بقعه متبرکه امام زاده ابراهیم و امام زاده اسحاق(ع) از جمله دیگر کار های انجام شده است.

فرماندار شفت در همایش یک روزه پسماند های کشاورزی و پزشکی بر لزوم نوجه بیشتر به مقوله محیط زیست تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شفت، یونس محمودی با ذکر این نکته که پیشرفت دربخش زیست محیطی می تواند به عنوان نمادی از توسعه یافتگی کشورها قلمداد گردد گفت: امیدواریم شوراهای اسلامی شهرو روستا، شهردارها و دهیاران شهرستان با کمک گرفتن از متخصصین امر برای بهتر شدن وضعیت زیست محیطی شهرستان همت کنند.

وی ادامه داد: برگزاری سلسه کلاس های آموزشی در تمام سطوح شهرها و دهستان ها و مراکز پر نفوس جمعیتی روستاها بر اساس مطالعات موجود نشانگر این ادعاست که محیط زیست شهرستان شفت با همکاری دهیاران و همچنین یک NGO تشکیل شده در این شهرستان در تعامل با کارگروه محیط زیست شهرستان است.

محمودی ایجاد موسسه ورمی کمپوست با سرمایه گذاری بخش خصوصی و تعامل دولت و اختصاص ۲۰۰ میلیون از اعتبارات آتش سوزی خرداد ۹۲ برای فاضلاب انسانی در شهرک امام زاده ابراهیم را از دیگر فعالیت های کارگروه محیط زیست شهرستان شفت برشمرد.

فرماندار شفت رسیدگی و بررسی زیست محیطی نقاط بکر و مسافرپذیر شهرستان به ویژه دو بقعه متبرکه امام زاده ابراهیم و امام زاده اسحاق(ع) را از جمله دیگر کار های انجام شده این کارگروه ذکر کرد.

محمودی با تاکید بر تقویت بودجه هایی در نظر گرفته شده از سوی شوراهای اسلامی و دهیاران در بخش مخیط زیست گفت: بنده خواستار تخصیص بخشی از بودجه های عمرانی دهیاری ها برای بخش مدیریت پسماندها هستم و خود نیز به جد پیگیر این مورد خواهم بود.

وی با اشاره به آغاز طرح تفکیک از مبدا زباله در شهر احمدسرگوراب از شهرداران شفت و احمدسرگوراب خواست؛ زمینی قابل واگذاری به دستگاههای اجرایی استان برای استارت طرح فاضلاب شهری تهییه کنند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز