خبرگزاری کار ایران

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت هفتم تیر

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۷۸۴

بی تردید سالروز شهادت چنین بزرگمردانی، روز قوه ی قضائیه نام گرفت تا فرصتی باشد برای یاد آوری اهداف بزرگ آن شهدای والامقام در برقراری عدل و قسط در جامعه.

به گزارش ایلنا از رشت در این پیام آمده است، هفتم تیر سالروز عروج ملکوتی، راست قامتان تاریخ، شهید آیت ا… دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از یاران امام خمینی(ره) با انفجار بمب به وسیله منافقان کینه توز در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران، تذکری ماندگار برای همگان بویژه خادمان و کارگزاران نظام است تا به یاد داشته باشند چه انسانهای بزرگ، آزاده و حق طلبی درراه سربلندی ایران اسلامی، جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و به شهادت رسیدند. اگر چه این ضربات سهمگین نتوانست در استحکام بنای جمهوری اسلامی ایران که برایمان و حضور مردم در صحنه تکیه دارد خللی وارد کند.
بی تردید سالروز شهادت چنین بزرگمردانی، روز قوه ی قضائیه نام گرفت تا فرصتی باشد برای یاد آوری اهداف بزرگ آن شهدای والامقام در برقراری عدل و قسط در جامعه و تکریم تلاشها و خدمات شایسته ی خدمتگزاران دستگاه قضایی که در عرصه ی پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی همه ی اقشار، احقاق حقوق مظلومان و تحقق بخشیدن به عدالت در کشور می کوشند.
اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی معمار دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایرانآیت ا… دکتر بهشتی و یاران صدیق و وفادار حضرت امام خمینی(ره)، توفیق روز افزون مجموعه متعهد و خدوم این قوه را در مسیر خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران خواستاریم.

زین العابدین قربانی محمد علی نجفی
نماینده ولی فقیه در استان استاندار گیلان
و امام جمعه رشت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز