خبرگزاری کار ایران

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش گیلان خبرداد؛

برگزاری رقابتهای علمی، تخصصی دبیران تربیت بدنی گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۴۳۰

این رقابت ها در دو بخش علمی و عملی اجرا و مجموع امتیازها به عنوان امتیاز نهایی شرکت کنندگان لحاظ شده است.

نتایج بیست وششمین دوره رقابتهای علمی – تخصصی دبیران تربیت بدنی آموزش وپرورش استان گیلان(جهت راهیابی به مرحله کشوری) اعلام شد.


به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان گفت: در این مسابقات ۱۳۸نفر از دبیران تربیت بدنی در دوره های سه گانه تحصیلی و در گروه های سنی مختلف رقابت کردند.


وی افزود: در دوره ابتدایی در بخش خواهران: فاطمه آوریده از تالش، زهرا قندریز ازرودبار، معصومه علی نیا از ناحیه دو رشت و عظیمه پارسا فر از رحیم آباد و در بخش برادران حمیدرضاخوش تراش از آستانه اشرفیه، بهزاد شکوری از تالش، عبداله صیادی از لنگرود و محمدرضا عابدی از فومن عناوین نخست را در گروه های سنی اول تا چهارم به خود اختصاص دادند.


فرهنگ ادامه داد: در دوره متوسطه و در بخش خواهران: زهرا نیکویی از انزلی، نرجس ساجدی از سنگر، سکینه راوند از املش، مریم شهدی از لنگرود و معصومه اصغریان از ناحیه دو رشت و در بخش برادران حمید علی نیا از لاهیجان، سعید نیک خصلت از صومعه سرا، ابراهیم حسین جانی از شفت، سیدرمضان ساداتی از تالش و حسین زینعلی از سیاهکل مقام اول را در گروه های سنی اول تاپنجم به خود اختصاص داده و به مرحله کشوری راه یافتند.


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در پایان گفت: این رقابت ها در دو بخش علمی و عملی اجرا و مجموع امتیازها به عنوان امتیاز نهایی شرکت کنندگان لحاظ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز