خبرگزاری کار ایران

تاکیداستاندارگیلان؛

گاز رسانی جیرنده و بره سر تا پایان سال انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۹۷۳

شرکت گاز عملیات گازرسانی به این بخش و شهر جیرنده را تاپایان سال ۹۳ به اتمام برساند.

استاندار گیلان که برای گرامیداشت یاد خاطره جانباختگان زلزله سال ۶۹ به همراه جمعی از مدیران استان به بخش خورگام سفر کرده بود، در جمع مردم بره سر شرکت گاز را مکلف کرد گاز رسانی به جیرنده و بره سر تا پایان سال ۹۳ به اتمام برسد.
به گزارش ایلنا از رشت؛ محمد علی نجفی در جمع مردم بره سر خورگام، پیگیری مسائل و مشکلات مردم مناطق محروم شهرستان رودبار را از جمله اهداف سفر خود برشمرد وافزود: سالگرد زلزله ی سال ۶۹ فرصتی بوجود آورد تا ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه، پیگیرمسائل و مشکلات مردم شدیم.
وی با اشاره به کوهستانی بودن بخش خورگام، گاز رسانی به این بخش را از مهم ترین دغدغه های مردم عنوان کرد و گفت: شرکت گاز عملیات گازرسانی به این بخش و شهر جیرنده را تاپایان سال ۹۳ به اتمام برساند.
نجفی روکش و بهسازی آسفالت راه های روستایی و اصلی مناطق ییلاقی رودبار را نیز متذکر شد وگفت: در زمینه ی تأمین آب شرب روستایی نیز اگر چه شاخص های استان بالاتر از میانگین کشوری است اما کافی نیست و باید اهتمام جدی شود.
استاندار گیلان همچنین با اشاره به درخواست های مردم بره سر مبنی بربهره مندی از ایستگاه هواشناسی و اینترنت پرسرعت را جای خوشحالی عنوان کرد و گفت: این درخواست ها نشان از فرهیختگی مردم بره سردارد که باید پاسخ مناسب به آن داد.
نجفی همچنین با بیان اینکه بارها تأکید کرده ام باید نسبت به ارتقاء معیشت و رفاه مردم اقدام کنیم گفت: دولت به تنهایی قادر به حل تمامی مشکلات نیست و همکاری و همیاری مردم نقش بسزایی در تسریع حل مشکلات ایفاء می کند.
گفتنی است استاندار گیلان بیش از حضور در جمع مردم بره سر درمزار قربانیان زلزله ی سال ۶۹ در توتکابن، سوسف چهار محل و بره سر حضور یافت.
آغاز عملیات اجرایی ساختمان آتش نشانی شهرداری بره سر نیز از برنامه های دیگر سفر دکتر نجفی به شهرستان رودبار بود.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز