خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل اجتماعی استانداری گیلان:

رویکرد خانه تشکل‌های مردم نهاد توجه به کارکردهای تخصصی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۸۷۲

تشکل های مردم نهاد سهم بسزایی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همچنین کمک به توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه دارند.

یونس رنجکش در بازدید از خانه تشکل های مردم نهاد استان گیلان و در جمع اعضای هیات مدیره آن افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید، بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای توسعه است و تشکل های مردم نهاد می توانند در این زمینه نقش مهمی داشته باشند.
به گزارش ایلنا از رشت، وی اظهار داشت: نگاه استانداری گیلان هم در راستای اهداف دولت است و بر این اساس تلاش خواهیم کرد تا از این ظرفیت ها استفاده شود.
به گفته رنجکش؛ یکی از برنامه های اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان ساماندهی تشکل ها بر اساس ظرفیت ها و نوع فعالیت آنهاست که خانه تشکل های مردم نهاد می تواند در این زمینه همراهی های بسیاری داشته باشد.
رنجکش افزود: تاکنون جلسات مختلفی در این زمینه در اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان برگزار شده و انتظار داریم سهم مشارکت تشکل های مردم نهاد در این زمینه بیشتر باشد.
وی ادامه داد: کارکرد تشکل های مردم نهاد باید بر اساس ضوابط قانونی باشد و ما هم از تمامی افراد و گروه هایی که علاقمند به فعالیت های اجتماعی در چهارچوب موازین قانونی با هویت مشخصی هستند، استقبال می کنیم.
به گفته رنجکش؛ تشکل های مردم نهاد سهم بسزایی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همچنین کمک به توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه دارند.
وی از خانه تشکل های مردم نهاد خواست تا با برگزاری نشست های تخصصی و ارائه راهکارهای علمی و کاربردی از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد بهتر استفاده کند.
در استان گیلان ۴۰ تشکل مردم نهاد دارای مجوز فعالیت در حوزه های محیط زیست و خیرین و… از استانداری گیلان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز