خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت:

فرهنگ غنی شهر رشت باید به سایر شهرها شناسانده شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۴۵

در انتخاباتی که برگزار گردید اینجانب به عنوان عضو هیئت رییسه مجمع مشورتی کمیسیون های فرهنگی کشور انتخاب شدم و امیدوارم که بتوانم در این خصوص برای شهر رشت فعالیت های مطلوبی را انجام.

فرهاد شوقی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر رشت در زمینه اهداف تشکیل کارگروه کمیسیون فرهنگی روسای شوراهای اسلامی مراکز استانها در رشت اظهار داشت: انتقال تجربیات و هم اندیشی یکی از اهداف مهم برگزاری این کارگروه بوده است.

به گزارش ایلنا رشت، وی افزود: استان گیلان و علی الخصوص شهر رشت دارای فرهنگی بسیار غنی می باشد و مطرح شدن مباحثفرهنگ در این جلسات می تواند فرهنگ غنی رشت را به روسای مراکز استانها بشناساند.

وی تاکید کرد: با تعامل و تبادل نظر می تواند ظرفیت های فرهنگی بالقوه شهر رشت را به مرحله عمل رساند.

شوقی با بیان این مطلب که گردشگری نیز یکی از مباحثفرهنگی و اجتماعی است تصریح نمود: برگزاری کارگروههای تخصصی در زمینه مختلف این اجلاس و مطرح شدن مباحثمختلف منجمله بحثگردشگری نیز در ارتقاء این مبحثتاثیر گذار خواهد بود.

شوقی در خصوص مجمع مشورتی روسای کمیسیونهای فرهنگی کشور گفت: علاوه بر مجمع مشورتی روسای شوراهای کشور، مجمع مشورتی روسای کمیسیون های فرهنگی نیز هر دوماه یکبار برگزار می شود که جلسه آینده آن نیز در پنجم ماه جاری در خرم آباد خواهد بود و در آینده نزدیک نیز رشت میزبان جلسه بعدی این کمیسیون خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در انتخاباتی که برگزار گردید اینجانب به عنوان عضو هیئت رییسه مجمع مشورتی کمیسیون های فرهنگی کشور انتخاب شدم و امیدوارم که بتوانم در این خصوص برای شهر رشت فعالیت های مطلوبی را انجام دهم


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز