خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان:

جامعه هدف ما در ماه رمضان جوانان و نوجوانان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۲۳۶

تمامی مجتمع های این اداره کل در حوزه مفاهیم و عملکردهای قرآنی در ماه مبارک رمضان فعال سازی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: تمامی معاونت های این اداره کل در ایام ماه مبارک رمضان فعال خواهند بود.
به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل ارشاد گیلان با بیان اینکه تمامی مجتمع های فرهنگی در استان برای نیل به این هدف فعال شده است گفت: همه آنها به صورت مشخص وظایف و هدف خود را انجام خواهند داد و این الگو در سایر شهرستان های گیلان نیز تسری پیدا خواهد کرد
فیروز فاضلی از فعال سازی تمامی مجتمع های این اداره کل در حوزه مفاهیم و عملکردهای قرآنی در این ایام خبر داد و افزود: در این راستا تمامی معاونت های این اداره کل فعال خواهند بود.
وی به اشاره به برنامه های تدوین و مصوب شده این اداره کل در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: جامعه هدف ما در این برنامه ریزی ها جوانان و نوجوانان هستند.
فاضلی بیان داشت؛ در ایام ماه مبارک رمضان و در قالب اجرای برنامه های فرهنگی برنامه هایی همچون مراسم سی روز با قرآن، مسابقه مفاهیم قرآن، تجلیل از خادمان قرآنی، مسابقات قرآنی، مشق نور، نمایشگاه قرآنی، شبی با قرآن، شب شعر و… در مرکز استان برگزار و برنامه های اینچنینی در سایر شهرستان های استان برگزار می شود.
امام جمعه رودسر نیز در این نشست با بیان اینکه همانطوریکه حاکم اسلامی بحثمسائل امنیتی و اقتصادی را ترسیم می کند بطور قطع مسائل فرهنگی هم باید از سوی حکومت ترسیم شود افزود؛ باید تلاش کنیم فرهنگ عمومی را در جامعه تدوین تا مردم از خط مشی فرهنگی استفاده کنند.
امیر جانبازی فرماندار رودسر نیز در این نشست با بیان اینکه اقتصاد و معیشت مردم تاثیر بسزایی در رشد فرهنگ عمومی جامعه دارد افزود: باید تلاش کنیم مسائل و مشکلات مردم برطرف شود.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز