خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای آموزش و پرورش گیلان؛

آموزش حقوق شهروندی از مدارس ابتدائی آغاز شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۱۶۱

آموزش و پرورش از قوی ترین نهاد های فرهنگی است که در زمینه تعلیم و تربیت فرزندان این مرزو بوم نقش مهم و تاثیر گذاری را ایفاء می کند.

سومین نشست شورای آموزش و پرورش عصر امروز به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت؛ در این نشست در مورد طرح تجمیع فعالیتهای فرهنگی دستگاههای دولتی وغیر دولتی در حوزه دانش آموزان، تشکیل دبیرخانه اوقات فراغت در آموزش وپرورش، تخصیص اعتبار لازم برای توسعه و تجهیزامکان پرورشی وهمکاری دستگاه های اجرایی کار آموزی وکارورزی باهنرستانهای فنی و حرفه ای وکارو دانش در تابستان امسال بحثوتبادل ونظر وتصمیم گیری شدنجفی دراین نشست با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت جامعه تصریح کرد: آموزش و پرورش از قوی ترین نهاد های فرهنگی است که در زمینه تعلیم و تربیت فرزندان این مرزو بوم نقش مهم و تاثیر گذاری را ایفاء می کند.

نماینده عالی دولت در گیلان آموزش و پرورش استان را پویا و فعال دانست و افزود: در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین است باید با تمام توان و با عزمی ملی و مدیریت جهادی و با کارهای ریشه ای در فرهنگ تلاش کنیم.
نجفی توجه به حقوق شهروندی را از جمله عوامل موثر در توسعه پایدار در جامعه دانست و خواستار توجه ویژه مسئولین نسبت به این مهم شد وگفت: آموزش حقوق شهروندی را باید از مدارس ابتدایی آغاز کرد.

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان نقش بسزایی را در پیشرفت جامعه ایفاء می کنند افزود: بدون علم و فناوری به توسعه پایدار دست نخواهیم یافت.

درپایان این نشست با اهدای لوحی از سوی وزارت آموزش وپرورش از تلاشهای استاندار گیلان به منظور تحقق اهداف وسیاستهای آموزش وپرورش قدردانی شد.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز