خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

علارقم توسعه صنعتی گرفتار تورم و رکود اقتصادی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۰۲۶

توسعه صنعتی درحال شکل گیری است اما هنوز گرفتار تورم و رکود اقتصادی هستیم، از این رو قانع به وضعیت کنونی نیستیم.

با حضور استاندار گیلان نخستین اجلاس رؤسای شورای اسلامی کلانشهرهای کشور در چهارمین دوره فعالیت شوراها صبح امروز در رشت آغاز به‌کار کرد.
به گزارش ایلنا از رشت؛ محمد علی نجفی در این نشست با بیان اینکه با رعایت متقابل حقوق شهروندی و شهری می توانیم مشکلات را حل کنیم و شهرهایی توسعه یافته سالم، زیبا و پاک داشته باشیم افزود: همه باید خود را ملزم کنیم تا در فرآیند مشخص مسئولیت پذیری جمعی و گروهی، شهروندان با سهیم شدن در تصمیمات اثرگذار و مدیران بادرک حقوق شهروندی هزینه اداره شهرها را کاهش دهند و برتوانایی مدیریت شهری بیافزایند.
محمد علی نجفی با بیان اینکه ما به دنبال شهری ایمن، پاک، و سبز هستیم افزود: طرح توسعه حقوق شهروندی از جمله نکات مهمی به‌شمار می رود که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.
وی با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح زندگی و حقوق شهروندی اظهار داشت: مشارکت مردم در توسعه شهر و احیای فرهنگ اصیل همیاری و همکاری و مسئولیت پذیری نیز از جمله نکات مهمی بشمار می رود که نقش بسزاو تأثیر گذاری را در توسعه شهری ایفاء می کند.
وی با بیان اینکه صنعت ساختمان و امور عمرانی شهر می بایست شهروند محور باشد افزود: در مجموعه این فرایندها وبهره گیری از توان مردم در مدیریت شهری، شوراهای اسلامی جایگاه مهمی دارند.
استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر وامید، ایجاد اعتماد عمومی در جامعه و اعتماد سازی در جامعه بین المللی را از جمله این دستادوردها دانست و افزود: باید با استفاده از این فضاو با بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت ها در جهت توسعه و پیشرفت جامعه گام برداریم.
نماینده ی عالی دولت در گیلان با بیان اینکه هم اکنون در بخش کارکردهای اقتصادی و اجتماعی، فضای کسب و کار و رونق اقتصادی شاهد بهبود و توسعه هستیم افزود: توسعه صنعتی درحال شکل گیری است اما هنوز گرفتار تورم و رکود اقتصادی هستیم از اینرو قانع به وضعیت کنونی نیستیم.
دکتر نجفی کنترل و مهار تورم افسار گسیخته و سیرکاهش بیکاری و همچنین کاهش رکود اقتصادی را از جمله دستاوردهای دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: الحمد ا… در تقویت ارزش پول ملی و توسعه بیمه سلامت گام های ارزشمندی و بزرگی برداشته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز