خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در دیدار با استاندار؛

اعتبارات عمرانی بر اساس شاخص های زیربنایی عادلانه توزیع گردد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۸۰۹

با تخصیص اعتبارات عمرانی و تعامل خوب نمایندگان مجلس و مسئولان استان امیدواریم گام های مؤثری در زمینه ی تکمیل طرح های عقب مانده برداشته شود.

استاندار گیلان در نشست مجمع نمایندگان گفت: طرح هایی که بالای ۸۰درصد پیشرفت کار دارند در اولویت توزیع اعتبارات عمرانی قرار دارند.

به گزارش ایلنا از رشت، نماینده ی صومعه سرا و رئیس مجمع نمایندگان نیز با تأکید برتوزیع عادلانه ی اعتبارات عمرانی براساس شاخص های زیربنایی هرشهرستان گفت: با تخصیص اعتبارات عمرانی و تعامل خوب نمایندگان مجلس و مسئولان استان امیدواریم گام های مؤثری در زمینه ی تکمیل طرح های عقب مانده برداشته شود.

حمید رضا خصوصی افزود: با عزمی که در استان وجود دارد چشم انداز روشنی در پیش است و ما با همدلی اجرای پروژه های عمرانی را با قاطعیت پیگیری می کنیم.

محمد علی نجفی در این نشست گفت: درسالجاری گیلان ۸۳۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش های عمرانی در قالب طرحهای ملی استانی ویژه و استانی دارد که تقریبا " معادل اعتبار سال ۹۲ می باشد.

استاندار گیلان افزود: از این اعتبارات ۳۰۴ میلیارد تومان استانی بوده و توزیع آن بین فصول و شهرستانها توسط شورای برنامه ریزی استان و کمیته برنامه ریزی شهرستانها صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه توزیع اعتبارات براساس تکمیل پروژه های نیمه تمام است گفت: در این زمینه اولویت با طرح هایی است که بالای ۸۰ درصد پیشرفت کار دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: ۵۲۶ میلیارد تومان نیز برای طرحهای ملی و استانی ویژه نظیر راه آهن قزوین – رشت، پروژه های راهسازی، بیمارستانها، سدها، احیاء تالاب انزلی و آب و فاضلاب اختصاص یافته است.

نجفی افزود: امسال برای راه آهن ۲۳۸ میلیارد تومان از محل بودجه و باقیمانده اعتبار برای اتمام راه آهن از محل فاینانس خارجی تأمین خواهد شد.

در این نشست که هریک از نمایندگان در زمینه ی اولویت طرح های عمرانی استان مطالبی را بیان کردند


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز