خبرگزاری کار ایران

با تصویب هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی؛

عوارض ورود خودرو برای ناوگان حمل و نقل عمومی معاف شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۴۱۰

شهرهای بندرانزلی، رشت، فومن، صومعه سرا، آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، رضوانشهر، رودسر در شعاع تردد خودروهای با پلاک منطقه آزاد انزلی قرار دارند.

هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی معافیت عوارض ورود خودرو = برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و عمومی در محدوده تردد خودروهای پلاک منطقه را تصویب کرد.

به گزارش ایلنا از رشت و به گفته مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، بنابه این مصوبه کلیه سازمانهای تاکسیرانی، اتوبوسرانی و دستگاه های حمل و نقل عمومی فعال در محدوده تردد خودرو منطقه از این معافیت بهره مند شوند، علاوه براین معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان موظف شد نسبت به بررسی و تشخیص نوع دستگاه های درخواست کننده در تطابق موارد یاد شده این معافیت اقدام لازم را معمول نماید.

بنابراین گزارش با اجرای مصوبه تردد خودرو با پلاک منطقه و رویکرد رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان مبنی بر لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استان گیلان در محدوده تردد خودروهای این منطقه، با اعمال معافیت برای ماشینهای وارداتی زمینه کاهش قیمت تمام شده خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی فراهم شده و شاهد ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به مردم استان گیلان و گردشگران از طریق بهره گیری از خودرو های با ضریب ایمنی بالا خواهیم بود.

گفتنی است تاکنون شهرهای بندرانزلی، رشت، فومن، صومعه سرا، آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، رضوانشهر، رودسر در شعاع تردد خودروهای با پلاک منطقه آزاد انزلی قرار دارند.







نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز