خبرگزاری کار ایران

استاندار در دیدار با سفیر سریلانکا:

استفاده از توان بخش خصوصی در گسترش روابط گیلان و سریلانکا

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۴۰۳

با توجه به تشکیل انجمن دوستی ایران و سریلانکا برای گسترش روابط سریلانکا با گیلان، تیم های کاری دو جانبه شکل گیرد.

سفیر سریلانکا صبح امروز با استاندار گیلان دیدار کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، در دیدار فیصل راضین با محمد علی نجفی آخرین وضعیت اجرای توافقات صورت گرفته نشست آذرماه سال گذشته ی دو طرف بررسی شد.

استاندار گیلان در این دیدار با اشاره به اینکه در پیگیری مناسبات خارجی به دنبال اقدامات عملی و ماندگار هستیم گفت: در گسترش روابط گیلان و سریلانکا باید از توان بخش خصوصی بهره برد.

نجفی با اشاره به توانمندی های مشترک گیلان و سرلانکا در صنعت چای گفت: در کنار همکاری های دو جانبه در این بخش می توانیم در زمینه ی صادرات مواد غذایی و فولاد به سریلانکا نیز همکاری داشته باشیم.

وی با اشاره به پتانسیل های گیلان در حوزه ی خدمات فنی و مهندسی افزود: در این حوزه نیز استان ما دارای نیروهای مجرب و متخصص است و دو طرف میتواند یکی از محورهای همکاری های دو جانبه را براین اساس پیگیری کنند.

سفیر سریلانکا نیز در این دیدار با اظهار خوشحالی از سفردوباره به گیلان در مدت کمتر از ۶ ماه گفت: باتوجه به تشکیل انجمن دوستی ایران و سریلانکا برای گسترش روابط سریلانکا با گیلان تیم های کاری دو جانبه شکل بگیرد.

فیصل راضین افزود: ما همچنین آمادگی داریم برای گسترش روابط تفاهم نامه ی همکاری های دو جانبه در زمینه ی چای را با استان گیلان امضاء کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز