خبرگزاری کار ایران

مدیرکل جدید ارشاد گیلان؛

با ورود حاشیه سازی سیاسی به فرهنگ مخالفت خواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۰۰۱

باید بدانیم در استان گیلان چه کارهای انجام شده و اکنون در چه جایگاهی قرار داریم تا بتوانیم برنامه ریزی درستی انجام دهیم.

مدیر کل جدید ارشاد گیلان با تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) و گرامیداشت یاد مدیرکل شهید ارشاد گیلان خاطرنشان کرد: گیلان همواره یکی از قطب‌های فرهنگ بوده، است و خواهد بود.
به گزارش ایلنا، فیروز فاضلی با بیان اینکه معتقدم جلسهٔ معارفهٔ هرکس جلسهٔ تودیع او نیز خواهد بود اظهار داشت: در آغاز راه می‌خواهم هدف و راه خودم را با اهالی فرهنگ و هنر درمیان بگذارم. و به دو مناسبت گیله مرد بودن و معلمی قادرنیستم صداقت خود را پنهان نمایم.
مدیرکل جدید ارشاد گیلان آمایش سرزمینی را اولین اقدام در مسئولیت جدید خود دانست گفت: باید بدانیم در استان گیلان چه کارهای انجام شده و اکنون در چه جایگاهی قرار داریم تا بتوانیم برنامه ریزی درستی انجام دهیم. گیلان سرزمینی است که همواره در همهٔ زمینه‌ها پیشتاز بوده است. و سرانهٔ مطالعهٔ آن از متوسط کشور بالا‌تر است بنابراین مدیر چنین استانی شدن جرات می‌خواهد و بنده به پشتوانه پیشکسوتان و دوستان وارد این عرصه شدم.
فیروز فاضلی به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: این نامگذاری یعنی اینکه باید به بحثاقتصاد هم با رویکرد فرهنگی نگاه کرد و عزم ملی یعنی اینکه هرکسی که بخواهد با سیستم حاکمیتی ایران کار کند او را بپذیریم.
مدیرکل ارشاد گیلان با بیان اینکه اهالی گیلان عموما عملکرد مدیران را رصد می‌کنند افزود: غرض ورزی در امر فرهنگ معنا ندارد و مدیریت جهادی نیز از نطر بنده در سه کلمه خلاصه می‌شود: صداقت، سلامت و کار. و این سه واژه در تبیین مدیریت جهادی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
فیروز فاضلی با بیان اینکه کسانی که در حوزهٔ فرهنگ کار می‌کنند نباید غم نان داشته باشند اظهار داشت: انشاا.. تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات همکاران، کار‌شناسان و کارمندان ارشاد خواهم کرد.
مدیرکل ارشاد گیلان به سخنان معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان و همچنین دکتر نوش آبادی درباره حاشیه‌های سیاسی و جناحی اشاره داشت و گفت: بنده با ورود حاشیه سازی سیاسی به امر فرهنگ مخالف هستم و شخصا معتقدم در امور اجرایی باید فراجناحی عمل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز