خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت در دیدار با شرکت چینی:

تراموا جایگزین مترو در رشت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۹۹۸

پیش از این، بحثمترو برای شهر رشت مطرح بود که به دلیل زمان بر بودن و هزینه زیاد، اجرایی نمودن آن ممکن نیست که قطار شهری و تراموا را بعنوان جایگزین پیگیری خواهیم نمود.

در نشستی که با هدف ایجاد تراموا برای شهر رشت با حضور یک شرکت چینی تشکیل شد، محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت گفت: پیش از این، بحثمترو برای شهر رشت مطرح بود که به دلیل زمان بر بودن و هزینه زیاد، اجرایی نمودن آن ممکن نیست که قطار شهری و تراموا را بعنوان جایگزین پیگیری خواهیم نمود.
به گزارش ایلنا به نقل از پرتال شهرداری رشت، شهردار رشت افزود: تراموا قابلیت‌های بسیاری برای شهر رشت دارد و نقش به سزایی در کاهش بار ترافیکی دارد.
خلیلی گفت: هر کدام از این سیستم‌ها مثل تراموا، قطار شهری، منوریل در جایگاه خود حائز اهمیت است و می‌توان با استفاده به موقع و منطقی موجبات توسعه شهر را سبب شویم.
شهردار رشت تصریح کرد: بهتر است واقع بینانه عمل نماییم و کار شدنی برای رشت انجام دهیم تا سرمایه گذار بهتر و سریع‌تر سرمایه گذاری نماید و بازدهی بهتری داشته باشد، از آنجاییکه برای ایجاد تراموا نیز اکنون سرمایه گذار وجود دارد می‌توان سریعاً مقدمات را فراهم نمود و کار اجرایی را آغاز کرد.
وی انجام مذاکره با اعضای شورای اسلامی و تشریح اهداف پروژه تراموا برای آنان را از اقدامات اساسی جهت اجرایی نمودن این طرح عنوان نمود و افزود: با برگزاری این جلسه در شورا نسبت به انعقاد قراداد و شروع عملیات اجرایی پروپوزال اقدام خواهیم نمود.
خلیلی با بیان اینکه بحثمترو را حذف نخواهیم کرد تصریح کرد؛ حال حاضر تراموا برای رشت ضرورت دارد، زیرا مردم رشت را هر چه زود‌تر به آرزوی دیرینه‌شان می‌رساند و پروژه‌ای است که با بودجه شهرداری نیز تحقق خواهد یافت.
وی حمایت‌های مالی دولت و بهره‌مندی از توانمندی‌های شهرداری را مهم خواند و زمان اجرای این کار را مهم دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز