خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت؛

ایستگاه های اتوبوس رشت نوسازی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۲۸۵

لایحه پیشنهادی شهرداری رشت در واگذاری طرح سایبان ایستگاه اتوبوس به تصویب اعضا شورا رسید.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با اشاره به موضوع لایحه واگذاری سایبان اتوبوسرانی به تبلیغات محیطی در این کمیسیون، اظهار کرد: بحثحمل و نقل همگانی، کیفیت جانبی و سیستم اتوبوس‌رانی مورد بررسی قرار گرفت و موافقت شد برای بازسازی ایستگاه‌ها از این فضاها استفاده شود.
به گزارش ایلنا از رشت؛ رضا رسولی با بیان اینکه ایستگاه‌های اتوبوس نیاز به نوسازی دارد، افزود: این طرح مورد بررسی قرار گرفت و کلیات طرح به تصویب اعضای کمیسیون رسید و مورد توجیه اقتصادی قرار گرفت و لایحه پیشنهادی شهرداری رشت در واگذاری طرح سایبان ایستگاه اتوبوس به تصویب اعضا رسید.
نیکومنش نودهی نیز در این جلسه در خصوص لایحه بهای مدیریت پسماند در سال ۹۳ گفت: این نامه ۲۲ اسفند سال گذشته در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شد و در ۲۱ اسفند ماه ۹۲ با نظر موافق رو به رو شد و مجددا با پیشنهاد شهرداری مبنی بر اصلاحیه بهای خدمات پسماند پیشنهادی در سال ۹۳ موافق به عمل آمد.
مظفر نیکومنش نودهی افزود: در این لایحه دانشگاه‌های رشت مسئول برگزاری همایش آموزشی مدیریت پسماند تفکیک زباله از مبدا هستند که در صورت برگزاری و اجرایی این طرح از پرداخت عوارض پسماند معاف می‌شوند.
وی با بیان اینکه عوارض پسماند در سال ۴۸۰ هزار تومان است، تصریح کرد: به دلیل نقش دانشگاه‌ها در راستای تحقق شعار امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با این لایحه در کمیسیون موافقت شد.
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط‌زیست شورای شهر رشت تاکید کرد: شرط اجرای این مصوبه برگزاری همایش فرهنگ تفکیک از مبدا زباله و اجرای آن و تایید کارشناسان پسماند است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز