خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در جمع معلمان عنوان کرد؛

نام گذاری یکی از میدان های رشت به نام " علم و دانش "

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۵۳۰

امیدوارم در آینده نزدیک در همه ابعاد مدیریتی شاهد محوریت علم و دانش در سایه اخلاق معنوی باشیم.

همایش از تجلیل معلمان خانواده شهرداری رشت ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در ابتدای این مراسم ضمن تشکر از حضور مدیران و مسئولین شهری و همچنین فرهنگیان با اشاره به جایگاه رفیع تعلیم در آموزه های دینی، معلمین را امانتدار انسانیت خواند و گفت: معلمان فرهیخته هر روزه زندگی می سازند و سرآغاز پرسش، اندیشه و تشخیص در همه انسان ها هستند و حفظ مقام و منزلت این عزیزان که در خالصانه ترین شکل ممکن به جامعه و اصول اخلاقی خدمت می کنند، وظیفه تمامی اقشار جامعه است.


رضا جمشیدی با اشاره به موضوع تامین امنیت مالی معلمین افزود: هر کسی در هر مسئولیتی باید صدای رسای این قشر از جامعه باشد تا برای تحقق و نیل به این امر تلاش مضاعفی صورت گیرد.


رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر نقش معلمان در اخلاقیت و معنویت اظهار امیدواری کرد تا در آینده نزدیک در همه ابعاد مدیریتی نیز شاهد محوریت علم و دانش در سایه اخلاق معنوی باشیم.


جمشیدی، معلمان را دارای مقام و درجه بالا در جامعه دانست و افزود: انتظار می رود تا در سال آینده مراسم باشکوه تری نسبت به امسال برگزار گردد.

وی وقت خود را با توجه به مشغله زیاد کاری و عدم حضور در برخی برنامه ها و همایش ها در اختیار فرهنگایان دانست و افزود: ما هر چه داریم از زحمات خالصانه معلمان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز