خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان در بازدید سرزده از بیمارستان پورسینا رشت؛

با اجرای طرح تحول سلامت مردم به آرامش می رسند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۳۹۴

تحول سلامت طرح بزرگی است که پس از انقلاب در این دولت شکل گرفته است و همه بخش های دولتی و خدماتی موظف هستند در اجرای این طرح همکاری کنند.

استاندار گیلان به منظور بررسی روند اجرای طرح تحول سلامت ظهر امروز از بیمارستان پورسینای رشت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت؛ محمدعلی نجفی ظهر امروز در بیمارستان پورسینای رشت حضور یافت و در بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان ضمن گفتگو با بیماران و همراهان آنان و شنیدن گزارشات رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیران بهداشت و درمان استان از آخرین وضعیت روند اجرای طرح تحول سلامت که از پانزدهم اردیبهشت همزمان با سراسرکشور آغاز شده است مطلع شد.

نماینده ی عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه مردم برای تأمین هزینه های بالای درمان دچار مشکلاتی هستند گفت: طرح تحول سلامت با دستور و تأکیدات رئیس جمهور به منظور کاهش بار هزینه های مردم در بخش درمان است.

وی با بیان اینکه در این طرح هزینه های درمانی در بیمه های شهری ۱۰درصد و بیمه های روستایی ۵ درصد است گفت: دولت در اجرای این طرح بنا را براین گذاشته است تا هزینه های تشخیص، درمان و تأمین دارو برعهده ی بیمارستان ها باشد.

نجفی روند اجرای طرح تحول سلامت در استان را در چند روز گذشته خوب ارزیابی کرد و گفت: کسانیکه باید چند میلیون تومان بابت هزینه های بستری پرداخت می کردند الآن کمترین میزان را پرداخت می کنند و با آرامش بیشتر به بیماران خود رسیدگی کنند.

استاندارگیلان با بیان اینکه مردم قدم به قدم شاهد تحولات مثبت در زمینه ی کاهش مشکلات و هزینه های درمان خواهند بود گفت: تحول سلامت طرح بزرگی است که پس از انقلاب در این دولت شکل گرفته است و همه بخش های دولتی و خدماتی موظف هستند در اجرای این طرح همکاری کنند.

وی بابیان اینکه در ابتدای گام بزرگ دولت ممکن است مشکلاتی نیز وجود داشته باشد گفت: از مردم هم می خواهم در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشند تا شاهد نتایج بسیارخوبی در آینده ی نزدیک باشیم.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز