خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان رشت:

معلمان در تحقق شعار تلاش مضاعف داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۰۱۵

پایه گذاری این موضوع و پرورش انسان های دیندار، عاشق ایران، ولایت مدار و پایبند به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی مدیون زحمات معلمان است.

فرماندار شهرستان رشت در همایش تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش نواحی یک و دو رشت که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار گردید با اشاره به نقش مهم معلمان در فرهنگ سازی گفت: معلمان باید برای تحقق شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده، تلاش نمایند.
به گزارش ایلنا از رشت؛ سید عیسی مهدوی معلمان را بهترین و باارزش‌ترین مخلوقات خداوند دانست و اظهار داشت: معلمان در آموزش و پرورش فرزندان میهن اسلامی نقش مهمی دارند.
فرماندار شهرستان رشت با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان(اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) خاطر نشان ساخت: همه ما باید برای تحقق این شعار تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند: فرهنگ مهم‌تر از اقتصاد است، اظهار کرد: داشتن فرهنگ غنی و تقویت آن در دنیا و بالابردن حس اعتماد به نفس، حاصل یک کار منتسب به ایدئولوژی ناب اسلامی، کمک می‌کند تا بتوانیم در بخش اقتصادی متکی به خود باشیم.
مهدوی بیان داشت: پایه گذاری این موضوع و پرورش انسان‌های دیندار، عاشق ایران، ولایت مدار و پایبند به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی مدیون زحمات معلمان است.
وی در پایان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، خاطر نشان کرد: امام راحل رحمه الله علیه در رابطه با این استاد می‌فرمایند: همه کتاب‌های شهید مطهری اسلامی است و نگذارید این کتاب‌ها در دانشگاه‌ها و محافل علمی فراموش شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز