خبرگزاری کار ایران

تاکید معاون عمرانی استاندار گیلان:

هرچه سریعتر تکلیف پروژه‌های مسکن مهر تعیین شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۰۱۱

شهرداری‌ها باید در اتمام هر چه سریعتر تعهداتشان نسبت به پروژه های مسکن مهر در استان و علی الخصوص مسکن مهر رشت اقدام نمایند.

در جلسه شورای تامین مسکن و حمل و نقل استان مطرح شد: تاکید ویژه معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری گیلان بر رفع موانع پیش روی مساکن مهر استان است.
به گزارش ایلنا از رشت، شعبانپور در جلسه شورای تامین مسکن و حمل و نقل استان که در محل اداره کل راه و شهرسازی گیلان ترتیب یافت با اشاره به اینکه مدیران دستگاههای مختلف اجرایی استان باید موانع و مسائل پیش روی مسکن مهر استان را شناسایی کرده و جهت گره گشایی آنان اقدامات لازم را در نظر داشته باشند افزود: مسکن‌های مهر پروژه‌هایی هستند که در سال‌های اخیر شروع شده است و باید مسئولین ذی ربط در جهت اتمام این پروژه‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.
معاون امور عمرانی استانداری گیلان در ادامه با بیان ضرورت ساماندهی فضاهای سبز و آسفالت مساکن مهر استان خاطر نشان نمود: شهرداری‌ها باید در اتمام هر چه سریع‌تر تعهداتشان نسبت به پروژه‌های مسکن مهر در استان و علی الخصوص مسکن مهر رشت اقدام نمایند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی مساکن مهر استان گفت: از ۱۴۸۸۵ واحد مسکن مهر ۹۹ ساله کل استان گیلان ۴۳۰۰ واحد با پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصد و تعداد ۱۲۵۰۴ واحد از پروژه‌های سه جانبه مسکن مهر، تعداد ۵۴۸ واحد با ۷۲ درصد پیشرفت تا پایان سال آماده تحویل خواهد بود.
خاوری ادامه داد: از ۹۲۹۵ واحد پروژههای تعاونی مسکن مهر رشت، تعداد ۲۸۷۰ واحد تحویل داده شده و ۲۸۵ واحد مسکن مهر در خردادماه سالجاری و تعداد ۱۵۲۰ واحد نیز قابل تحویل در شهریور ماه امسال است.
وی ۲۰۸۰ واحد باقی مانده مسکن مهر رشت را به تناوب تا پایان سال قابل تحویل دانست.
خاوری همچنین با اشاره به میزان پیشرفت پروژه‌های سه جانبه مسکن مهر رشت افزود: تعداد کل این پروژه ۳۲۷۷ واحد است که از این تعداد ۸۶۳ واحد در خردادماه و ۱۴۹۴ واحد در شهریور سالجاری و همچنین ۱۰۲۰ واحد نیز به تناوب تاپایان سال تحویل مردم شریف گیلان خواهیم شد.
گفتنی است در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی ربط در استان به ارائه گزارش از روند فعالیت‌های خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز