خبرگزاری کار ایران

به همت کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت؛

ستاد جشن انتظار شهرداری رشت تشکیل جلسه داد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۹۹۵

سیاست اعضای شورای دوره چهارم پاسداشت جشن ها و مراسم های مذهبی است.

نخستین جلسه ستاد جشن انتظار شهرداری رشت با حضور شهردار رشت، رییس کمیسیون فرهنگی شورا، سخنگوی شورای اسلامی شهر، و جمعی از مدیران ادارات استان و شهرداری رشت برگزار شد.
به گزارش ایلنا از رشت، در این نشست شوقی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت به سابقه برگزاری جشن انتظار طی سنوات گذشته از سوی شهرداری رشت اشاره نمود و گفت: سیاست اعضای شورای دوره چهارم نیز پاسداشت جشن‌ها و مراسم‌های مذهبی است.

وی افزود؛ سعی بر این است با برنامه ریزی‌های اصولی و تشکیل جلسات مستمر تا قبل از میلاد مهدی موعود(ع)، جشن اسلامی با حفظ ارزش‌ها ی اصولی برگزار شود.
شوقی در ادامه همدلی و همراهی همه ادارات و مردم شریف شهر رشت را جهت برگزاری هر چه با شکوه‌تر جشن بزرگ انتظار خواستار شد و گفت: برای این عید بزرگ از مشارکت تمام شهروندان بهره‌مند خواهیم شد و قطعاً مردم نیز با حضور پر شور خود بستر مناسب را فراهم خواهند کرد.
رییس کمیسیون فرهنگی شورا اجرای برنامه‌های متنوع در روز میلاد را از جمله برنامه‌های شهرداری عنوان نمود.
در ادامه فاطمه شیرزاد عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به سالی که به نام اقتصاد، فرهنگی با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده افزود؛ حضور مردم در تمامی عرصه‌ها یک عزم ملی است که باید این نقش پر رنگ‌تر شده و مسئولین در کلیه مراسم‌های مذهبی فعالیتی گسترده صورت دهند.
وی فعالیت روابط عمومی‌های ادارات و سازمان‌ها جهت مناسب سازی محیط شهری در اعیاد و عزاداری‌های را خواستار شد و گفت: همگان بر این امر واقفیم که شهرداری یک نهاد خدمت رسان است و باید در تمامی عرصه‌ها در میدان باشد، اما اینکه تمام کاستی‌ها و نواقص را از چشم این ارگان ببینیم قضاوتی ناعادلانه است، زیرا هر کاری قطعاً با همکاری تمامی ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌ها انجام پذیرفته و ما نیز خواستار این ارتباط و تعامل دو سویه خواهیم بود.
شیرزاد از پای بندی اعضای کمیسیون فرهنگی شورا و تمامی اعضای شورا به ازرش‌های دینی سخن گفت و تصریح کرد: برگزاری جشن نیمه شعبان برای تمام ملت شریف ایران اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و سعی ما نیز توجه به این مهم تا جاییست که با انجام کارهای فرهنگی، شادابی و نشاط را افزون‌تر نماییم.
در ادامه نمایندگان هر یک از سازمان‌ها و ادارات نیز پیشنهاداتی درخصوص برگزاری هر جه باشکوه‌تر مراسم و استقبال از برنامه‌های شهرداری و همکاری صمیمانه مطرح نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز