خبرگزاری کار ایران

به همت اداره کل گردشگری گیلان؛

اولین تور تخصصی آموزش هتلداری در استان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۰۸۲

هدف از برگزاری این تور آشنایی هر چه بیشتر فراگیران دوره مدیریت هتلداری با تاسیسات اقامتی و نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات به مسافران و گردشگران بوده است.

اولین تور تخصصی دورهٔ «مدیریت هتلداری» از سوی معاونت گردشگری استان و موسسه آموزشی گردشگران پایدار مجری برگزاری دوره‌های آموزشی گردشگری و هتلداری با همکاری جامعهٔ هتلداران استان برگزار شد.
به گزارش ایلنا از رشت، هدف از برگزاری این تور آشنایی هر چه بیشتر فراگیران دوره مدیریت هتلداری با تاسیسات اقامتی و نحوهٔ ارائهٔ خدمات به مسافران و گردشگران بوده است.
در این تور بیش از۲۰ نفر از فراگیران دورهٔ هتلداری از هتل‌های ۵ ستاره کادوس، چهار ستاره شبستان، دو ستاره مهمانسرای جهانگردی لاهیجان، ۴ ستاره سپیدکنار و نیز از هتل آپارتمان دلفین و مجتمع گردشگری تالاب هشت بهشت بازدید کردند و از نزدیک با انواع اقامت و شاخص‌های آن و مباحثمرتبط با امر هتلداری از جمله فرانت آفیس، میزآرایی، مدیریت غذا و نوشابه، خانه داری و استراتژی‌های بازاریابی و فروش در هتل تفریحی، شناخت و بررسی شبکه‌های اقامتی کشور آشنا شدند.
شایان ذکر است در این تور یک روزه فراگیران انواع میز آرایی و روش چیدمان لوازم اتاق‌های هتل و آنکارد نمودن تخت را بصورت عملی آموزش دیدند و اجرا نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز