خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با وزیر آموزش و پرورش:

اندیشه جوانان را به سمت معیارهای اسلامی هدایت نمایید

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۸۷۰

در این دیدار آیت‌الله قربانی یکی از آثار تالیفی خود با عنوان «رساله تربیت اسلامی» را به وزیر آموزش و پرورش اهدا نمودند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در دیدار با وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: اندیشه جوانان را به سمت معیارهای اسلامی هدایت نمایید.
به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در دیدار با وزیر آموزش و پرورش با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به فرهنگ افزود: آموزش و پرورش باید در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و دغدغه علماء تلاش مضاعف داشته باشند.
وی تصریح کرد: تربیت اسلامی نسل جوان باید سرلوحه تمام کارهای آموزش و پرورش قرار گیرد و تعالیم آن براساس آموزه‌های دینی باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تربیت اسلامی سرلوحه فعالیت‌های آموزش و پرورش است، گفت: سبک زندگی اسلامی در مدارس کشور ترویج و گسترش یابد.
نماینده ولی فقیه در گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، اذعان داشت: در جامعه باید انسان‌هایی مانند شهید علامه مطهری داشته باشیم؛ امروز ضروری است جامعه ما بار دیگر به انسان‌هایی که قدرت فهم، تبیین و پاسخگویی را داشته باشند مراجعه کند و این مهم به تنهایی از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست و حوزویان باید در این زمینه ورود کنند.
در این دیدار آیت‌الله قربانی یکی از آثار تالیفی خود با عنوان «رساله تربیت اسلامی» را به وزیر آموزش و پرورش اهدا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز