خبرگزاری کار ایران

تقدیر وزیر آموزش و پرورش از دانش آموز فداکار گیلانی

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۸۳۴

وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان گیلان از دانش آموز فداکار گیلانی مصطفی نباتی تقدیر کرد.

وزیر آموزش و پرورش در سفر یک‌روزه خود به گیلان از دانش آموز فداکار مصطفی نباتی تجلیل کرد.
به گزارش ایلنا از رشت، علی اصغر فانی در همایش فرهنگیان رشت حضور یافت و از «مصطفی نباتی» به دلیل نجات جان دانش‌آموزان از خطر تصادف در سفر حج دانش‌آموزی به مکه مکرمه، به‌عنوان دانش‌آموز فداکار گیلانی یاد کرد و با تقدیم لوح سپاس و اهداء هدیه از وی تجلیل کرد.
بر اساس این گزارش مصطفی نباتی دانش‌آموز سوم دبیرستان رشته علوم انسانی از مدرسه برادران شهید نهی‌قناد رشت عنوان دانش‌آموز فداکار گیلانی را در سفر فانی وزیر آموزش و پرورش به گیلان دریافت کرد.
این دانش‌آموز فداکار گیلانی در سفر حج دانش‌آموزی به مکه مکرمه موجب نجات جان دیگر دانش‌آموزان از خطر تصادف شده بود.
نباتی در حاشیه این مراسم درمورد حادثه پیش آمده گفت: با کاروان همراه در یک اتوبوس در راه سفر به مکه بودیم و به دلیل خستگی همه سرنشینان اتوبوس خواب بودند و من در صندلی جلو و درکنار راننده نشسته بودم. مشغول گفتگو با وی بودم که ناگهان راننده در هنگام رانندگی دچار ایست قلبی شد و همانجا فوت کرد، چون من فقط بیدار بودم، تصمیم گرفتم تا از منحرف شدن اتوبوس جلوگیری نمایم به همین دلیل با دو دست فرمان را نگه داشتم و با داد و فریاد همراهان خود را بیدار کردم که به لطف خداوند و با همت مربیان همراه، اتوبوس را به طرف جاده هدایت کردیم و همه از این حادثه نجات یافتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز