خبرگزاری کار ایران

توسط انجمن طرفداران توسعه انزلی در هفته زمین پاک؛

از امام جمعه بندر انزلی تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۳۲۶

توسط انجمن طرفداران توسعه انزلی در هفته زمین پاک، از امام جمعه بندر انزلی تجلیل شد.

به مناسبت هفته زمین پاک صبح امروز در مراسمی در حضور مدیران شهرستان بند رانزلی از امام جمعه شهرستان بندر انزلی به پاس حمایت همه جانبه و حساسیت ویژه وی نسبت به مسائل محیط زیستی تجلیل شد.
به گزارش ایلنا از انزلی، احمد اسماعیل نیا رییس هیئت مدیره انجمن طرفداران توسعه انزلی با اشاره به اینکه حجت الاسلام والمسلمین سید داوود موسوی در طی سالهای اخیر با تعامل بسیار خوبی با فعالان محیط زیست داشته است گفت: ایشان علاوه بر اینکه همیشه از تریبون فراگیر و مهم نمازجمعه برای تمامی مناسبتهای مختلف تقویمی خطبه‌های ارزنده‌ای ایراده کرده‌اند، همواره شجاعانه در محافل مختلف با شفافیت تمام و صراحت لهجه نسبت به کاستی‌ها واکنش نشان داده و نسبت به مصادیق مختلف محیط زیست که به مثابه انفال الهی هستند تذکر داده است.
وی یاد اور شد در تابستان گذشته که روز بدون پلاستیک با ماه مبارک رمضان مصادف شده بود با همراهی امام جمعه شهرمان این مراسم را در محل مصلی و برای روزه داران نمازگزار برپا کردیم.
اسماعیل نیا افزود: شایسته دیدیم که در جلسه هفتگی ایشان که در آن سلسله مباحثاخلاق برای مدیران برگزار می‌شود به عنوان یک مصداق عینی از سنت حسنه‌ای که امام جمعه مردمی شهرمان در خصوص اهتمام بر مسائل محیط زیستی درنمازجمعه و جماعت برقرار کرده‌اند، تقدیر کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید داوود موسوی خاطر نشان کرد: نسبت به محیط زیست که بهداشت و سلامت جامعه در گرو، آن است همگان مسئولیم و باید نگاه‌مان را فارغ از کارهای نمادین به سمت رویکردهای بنیادین برای بهبود سوق دهیم و هر روز هر لحظه‌مان زمانی برای زمین پاک و هوای پاک و آب سالم و طبیعت شاداب باشد.
گفتنی است انجمن طرفداران توسعه انزلی در نخستین روز هفته زمین پاک، کارگاه اموزشی عصر زمین را برای کودکان خانه سبز اندیشان وطن برگزار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز