خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت؛

نگارخانه مارلیک رشت میزبان نمایشگاه گرافیک می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۱۶

رئیس اداره ارشاد رشت گفت؛ نگارخانه مارلیک رشت میزبان نمایشگاه گرافیک می شود.

همزمان با بزرگداشت روز جهانی گرافیک نمایشگاهی از آثار طراحان انجمن گرافیک شهرستان رشت در نگارخانه مارلیک این شهر برگزار خواهد شد.
به گزارش ایلنا از رشت،، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ضمن اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه که به همت انجمن گرافیک شهرستان رشت و با همکاری این اداره، از شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۹۳ برگزار خواهد شد، ۳۷ اثر از ۲۰ هنرمند گرافیست در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
بنا بر این گزارش، رضا ثقتی گفت: روز ۲۷ آوریل در سال ۱۹۹۵ توسط انجمن جهانی طراحان گرافیک AGI روز جهانی طراحی گرافیک نام گذاری شده و سالهاست که انجمن های طراحان گرافیک در این روز به نوعی چه با برگزاری نمایشگاه و چه نشست، گرد هم می آیند.
وی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناساندن هر چه بیشتر هنر گرافیک به مردم دانست و افزود: نقش مهم و غیر قابل انکار گرافیک در تعیین و پیش‌برد سطح فرهنگی یک جامعه به قدری مسلم و آشکار است که به توضیح و بازگو نیازی نخواهد بود.
این مقام مسوول افزود: در کنار این نمایشگاه همچنین آثار برگزیده ۱۰ استاد گرافیک در سطح کشوری نیز در معرض دید قرار خواهد گرفت.
آیین گشایش این نمایشگاه ساعت ۱۷ عصر شنبه ششم اردیبهشت ۹۳ در نگارخانه‌ مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار می‌شود و نمایش آثار تا ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.






نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز