خبرگزاری کار ایران

همزمان با ولادت حضرت زهراء(س)؛

فرهنگخانه منطقه آزاد انزلی رسماً افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۵۸۶

همزمان با ولادت حضرت زهراء(س)، فرهنگخانه منطقه آزاد انزلی رسماً افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت، همزمان با روز ولادت حضرت فاطمه زهراء(س) و با اجرای مراسم عصر شعر " بانوی آب " فرهنگخانه منطقه آزاد انزلی به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.
ضیاءالدین شفیعی معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری این سازمان در این مراسم گیلان زمین را از کانونهای جدی فرهنگ و هنر کشور اعلام کرد و افزود: فرهنگخانه منطقه آزاد انزلی در فضایی به مساحت ۳۰۰ متر مربع با یک سالن اصلی و سه سالن فرعی، مجهز به سیستم های صوتی و تصویری ظرفیت خدمات رسانی همزمان برای ۱۵۰ نفر را دارا می باشد.
وی با اظهار خوشحالی از اینکه این مرکز همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س) افتتاح شد، تصریح کرد: فرهنگخانه، خانه اهل فرهنگ گیلان است که آماده برگزاری برنامه های فرهنگی هنری ادبی گردشگری می باشد.
در این عصر شعر، استاد بهمن صالحی به پاس یک عمر فعالیت ادبی و فرهنگی و خلق منظومه شعر((بانوی آب)) در وصف حضرت فاطمه(س) و استاد ابوالقاسم حسینجانی، دیگر شاعر مذهبی استان مورد تقدیر قرار گرفتند و در ادامه چند تن از بانوان شاعر فاطمی گیلان در بزرگداشت الگوی زنان عالم، به سرودن آثار خود پرداختند.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز