خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز زن؛

بانوان شاغل در آب و فاضلاب گیلان تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۵۷۹

به مناسبت روز زن، بانوان شاغل در آب و فاضلاب گیلان تجلیل شدند.

بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با مدیرعامل این شرکت دیدار کردند.
به گزارش ایلنا از رشت؛ همزمان با ولادت مبارک و فرخنده ی ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س)، بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت و گو کردند.
مهندس فر امینی در سخنانی با تبریک فرا رسیدن روز زن و گرامیداشت مقام مادر، گفت: بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در ارائه ی خدمت به روستاییان در بخش تامین آب شرب تاثیرگذارند و زحماتشان ستودنی است.
وی تصریح کرد: بانوان باید با تأسی از سیره ی حضرت زهرا(س) و پیروی از ایشان، وظایف خود را نسبت به شوهر، فرزندان و جامعه و محیط کار خود به نحو احسن انجام دهند.
حجت الاسلام و المسلمین عبدی نیز در سخنانی، زن را مظهر عاطفه و محبت دانست و گفت: زن تکیه گاه امنی برای همسر و فرزندان خود است.
وی افزود: زنان جامعه ی ما باید با الگو گرفتن از زندگی حضرت زهرا(س)، راه و روش ایشان را ملاک قرار دهند.
عبدی همچنین با اشاره به افزایش آمار طلاق در کشور ما، افزود: عدم صداقت و عدم وفاداری از مهمترین مشکلات زندگی زناشویی امروز است.
وی به بانوان تاکید کرد؛ با بهره گرفتن از زندگی فاطمی، بنیان خانواده ی خود را بر اساس آموزهای اسلامی و دینی تحکیم بخشند.
بنابراین گزارش؛ در خاتمه ی این مراسم از ۳۶ نفر از بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با اهدای هدیه ای تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز