خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در نشست خبری؛

رسانه‌ها حلقه اول جلوگیری از مفسده‌های اداری هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۵۱۲

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت؛ در چهار ماه اخیر به اندازه کل سال گذشته جذب اعتبار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ظهر امروز اولین نشست خبری خود را با رسانه‌های گروهی برگزار نمود و به تشریح عملکرد خود پرداخت.
به گزارش ایلنا از رشت، مسعود رهنما اصحاب رسانه را حلقه واسط بین یک سیستم و بدنه جامعه دانست و افزود؛ خبرنگاران سفیران آگاهی و دانایی هستند.
وی افزود: رسانه‌ها حلقه اول جلوگیری از مفسده‌های اداری هستند که باید به مانند دیده‌بان عمل کنند.
رهنما سند توسعه ورزش گیلان را واجب‌تر از همه امورات دانست افزود؛ در ورزش کشور جای سند توسعه و طرح راهبردی ورزش کشور خالی است.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه در ابتداء تحویل گرفتن این پست گیلان به رتبه ۹کشور سقوط کرده بود افزود؛ گیلان از لحاظ دریافت سرانه ورزشی در جایگاه ۲۳کشوری قرار دارد.
وی کسری بودجه در حوزه اداری و عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان را از معضلات اصلی اداره کل ورزش برشمرد و بیان داشت؛ در چند ماه اخیر علاوه بر حقوق و مزایا جهت تقویت روحیه کارکنان مطالبات انگیزشی آنان نیز پرداخت شده که در تاریخ اداره ورزش گیلان بی‌سابقه بوده است.
رهنما رفع مشکلات معیشتی کارکنان اداره ورزش گیلان را از مهم‌ترین برنامه‌های خود دانست و افزود؛ اگر کارمندان دارای مشکل معیشتی باشند قطعاً نمی‌توانند در توسعه اداری و ورزشی موفق باشند.
این مسئول از حمایتهای استاندار گیلان و دکتر نوبخت در جهت تخصیص‌های لازم و کمک به اداره ورزش و جوانان گیلان تشکر نمود و بیان داشت؛ با کمک نمایندگان در صدد جذب اعتبارات مناسبی جهت تکمیل پروژه‌ها نیمه تمام در دست اقدام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز