خبرگزاری کار ایران

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت بزرگداشت روز ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۱۲

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتشی مردمی و مکتبی با تکیه برآموزه های الهی، الگو و امید آفرین است.

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت بزرگداشت روز ارتش پیام مشترکی را صادر کردند.
به گزارش ایلنا از رشت در این پیام آمده است: گرامیداشت بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی، قدردانی از فرزندان شایسته و غیور کشورمان است که در طول بیش از سه دهه از عمر پربرکت انقلاب تحت هدایت‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم سرافرازانه و مجاهدانه در صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حراست از مرزهای سرزمین پهناور کشورمان، خوش درخشیده‌اند.
بی‌گمان گذر انقلاب از پیچ‌های تاریخی و گذر گاه‌های سخت صیانت از حقوق مشروع ایران بزرگ و دستیابی به اهداف تعیین شدهٔ نظام اسلامی بدون فراهم کردن بستر امنیت و آرامش کنونی توسط نیروهای مسلح بسیج و دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران فراهم نمی‌شود.
امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتشی مردمی و مکتبی با تکیه برآموزه‌های الهی، الگو و امید آفرین است.
اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطرهٔ ۴۸ هزار شهید و الامقام ارتش بویژه امیرسپهبد علی صیاد شیرازی و شهدای این نیرو در گیلان، فرارسیدن بیست و نهم فروردین روز ارتش و نیروی زمینی به این ولایتمدران پایمرد تبریک گفته و توفیقات روز افزونشان را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و نائب آن حضرت فرماندهی معظم کل قوا خواستاریم.

زین العابدین قربانی محمد علی نجفی
نماینده ولی فقیه دراستان و استاندار گیلان
امام جمعه شهررشت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز