خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت در کنفرانس خبری:

خط قرمز بنده و اعضای شورا مصالح و منافع مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۰۱

مدیریت شورا انسان توانمدی است و کمسیون های شورای شهر رشت نیز دارای عملکرد قوی هستند.

شهردار رشت ظهر امروز با مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان در نشست صمیمانه‌ای دیدار کرد.
به گزارش ایلنا از رشت محمد ابراهیم خلیلی، رئیس شورای اسلامی کلان شهر رشت را فردی باهوش، متخصص و کاردان دانست و افزود: شهردار مجری مصوبات شورای اسلامی شهر است و شورا حق دارد که از شهردار سوال نماید. کما اینکه روزانه حداقل به بیست سوال اعضای شورای اسلامی شهر به صورت حضوری و یا تلفنی پاسخگو هستم.
وی اعضای شورای شهر رشت را دارای تجربه و تخصص خواند و بیان داشت: مدیریت شورا انسان توانمدی است و کمیسیون‌های شورای شهر رشت نیزدارای عملکرد قوی هستند.
خلیلی با بیان اینکه تمامی اعضای شورا و شهردار دغدغه مردم را دارند متذکر شد: خط قرمز بنده و اعضای شورا مصالح و منافع مردم بوده و قطعاً آنان اجازه نخواهند داد تا زیاده خواهان به مردم خیانت کنند.
وی خود و اعضای شورا را منتخب مردم دانست و افزود: بر ما وظیفه است تا از کارهای باندی فاصله داشته باشیم.
شهردار رشت اعضای شورای شهر را به خاطر سوگندی که خورده‌اند مدافع منافع مردم دانست و بیان داشت: صحبت‌های ریاست شورای اسلامی کلانشهر رشت برای ما ملاک عمل خواهد بود.
وی اعضای شورای اسلامی شهر رشت را بهترین مشاوران خود دانست و افزود: سعی خواهم کرد در امورات موجود از نظرات سازنده آنان در جهت سازندگی و آبادانی شهر رشت بهره‌مند شوم.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر بحران شیرابه زباله‌های سراوان و وجود خطرات زیست محیطی فراوان در این خصوص اظهار داشت: برای امحای شیرابه‌های سراوان یک طرح تحقیقاتی در حال انجام است که با پیشنهاد مجموعه‌ای جهت امحای کامل این شیرابه‌ها مراحل آزمایشگاهی آن در دستور کار قرار دارد که پس از تایید به مرحله اجرا در خواهد آمد و این معضل به کلی از بین خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز