خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان:

با کمک بانکها ازانجام سرمایه گذاری در گیلان حمایت می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۴۹۱

توانمند سازی اقتصاد گردشگری و صنایع دستی با حمایت از سرمایه گذاری در استان گیلان!

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان در نشست مشترک با مدیریت شعب بانک رفاه استان گیلان بر تقویت فعالیت اقتصادی مبتنی بر گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد.
به گزارش ایلنا از رشت، وی گفت: برای رسیدن به توانمندی اقتصادی، شناسایی فرصت ها و قابلیت های سرمایه گذاری ضرورت دارد که با توجه به ویژگیهای استان گیلان، سرمایه گذاری در بخش گردشگری و صنایع دستی قابل توجیه و از منطق اقتصادی برخوردار است.
" رضا علیزاده " ضمن اشاره به سفر های نوروزی اظهار داشت: تجربه فعالیت در ستاد هماهنگی خدمات سفر در نوروز ۹۳ نشان داد، گیلان مقصد گردشگری قابل اعتناء برای مسافران بوده و رشد ماندگاری گردشگران نشان از مقصد بودن گیلان برای انواع سفر ها دارد.
وی با توجه به تنوع نیازهای خدماتی در بخش گردشگری استان گیلان تصریح کرد: در وضع موجود مجموعه های اقامتی و پذیرایی و کارگاههای صنایع دستی بسیار خوبی برای عرضه خدمات و انجام انواع سرمایه گذاری در استان گیلان وجود دارد که امید است با حمایت بانک های استان انجام این امر میسر گردد.
بهشتی مدیر عامل شعب بانک رفاه استان گیلان نیز با تقدیر از فعالیتهای ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گیلان گفت: اقدامات ارزشمندی برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی در ایام نوروز ۹۳ به انجام رسیده است که اهتمام جدی مدیران عالی استان گیلان برای ایجاد فضای خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی را نشان می دهد.
رییس شعب بانک رفاه استان گیلان اهمیت اشتغالزایی را مهمترین مقوله در سیاست های مدیران استان گیلان دانست و اظهار داشت: باید از ظرفیت گردشگری و صنایع دستی نهایت بهره برداری را نمود و با اجرای پروژه های سرمایه گذاری در این بخش، زمینه اشتغال گسترده را فراهم کرد.
وی توجیه اقتصادی پروژه های سرمایه گذاری در بخش گردشگری را یک اصل دانست و اظهار داشت: امکان سنجی و توجیه پذیر بودن پروژه های گردشگری می بایست در فضای کارشناسی، مسیر سرمایه گذاری منطقی را هموار سازد..
بهشتی با اعلام آمادگی جهت حمایت از طرحهای سرمایه گذاری اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان افزود: بانک رفاه استان گیلان آمادگی دارد از طرحهایی که از پشتوانه کارشناسی برخوردار است، حمایت کرده و با اعطاء تسهیلات مناسب سرعت پروژه های نیمه تمام را برای بهره برداری افزایش دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز