خبرگزاری کار ایران

با هدف بررسی وضعیت این بیمارستان و عیادت از بیماران صورت گرفت؛

بازدید سرزده استاندار گیلان از بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۵۵۹

استاندار گیلان به صورت سرزده از بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت بازدید کرد

ایلنا: استاندار گیلان با حضور در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) تامین اجتماعی رشت از بخشهای مختلف این بیمارستان ۲۲۰ تخته بازدید کرد.
به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی همچنین از بخش های در حال تعمیر و ساخت بیمارستان بویژه بخش جدید سی تی اسکن بازدید و بر تجهیز و تکمیل هر چه سریعتر این بخش ها تاکید کرد.
نماینده عالی دولت در گیلان از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت کردو ضمن بررسی روند ارائه خدمات درمانی ومشکلات موجود؛ فرا رسیدن سال نو را به آنان وکادر پزشکی ودرمانی تبریک گفت.
وی بااشاره به مراجعه سرپایی ماهانه ۲۵ هزار بیمار، بستری سالانه ۲۰ هزار نفر و انجام ۱۴هزار عمل جراحی در این بیمارستان افزود: مشکلات بیماران برای مداوا در استان فراوان است اما با ارائه خدمات مناسب به بیمه شده گان در بیمارستان رسول اکرم(ص) این مشکلات به دلیل اینکه بیشتر هزینه ها را تامین اجتماعی پرداخت میکند بسیارکمتر است.
استاندار گیلان با تاکید برگسترش بخشهای جدید درمانی وپزشکی تامین اجتماعی تصریح کرد: با مذاکرات انجام شده وحل مشکلات برای خرید چادر بیمارستانی در استان، بیمارستان صحرایی با ظرفیت ۵۰ تخت برای ارائه خدمات در مواقع اظطراری و بروز بلایای طبیعی در بیمارستان رسول اکرم(ص) راه اندازی خواهد شد.
وی بیان کرد که یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت گیلان از خدمات بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی بهره مند هستند که از این تعداد ۸۸ هزار نفر مستمری دریافت می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز