خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد

خدمات دهی هلال احمر گیلان به ۴۲۹هزار مسافر نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۴۲۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت؛ در ایام نوروز به ۴۲۹هزار مسافر خدمات دهی شد.

ایلنا: ۴۲۹ هزار نفر از خدمات جمعیت هلال احمر استان گیلان در زمان اجرای طرح نوروزی ۹۳ بهره مند شدند.
به گزارش ایلنا از رشت، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: با اجرای طرح نوروزی از بیست و پنجم اسفند تا کنون، ۴۲۹ هزار نفراز مسافران با مراجعه به چادرهای سلامت، خیمه های نماز و فضای دوستار کودک از خدمات جوانان هلال احمر گیلان بهره مند شدند.
علیرضا خصوصی افزود: همچنین بیش از ۱۶۱ هزار برگ نقشه راه، بروشور و سی دی های آموزشی و سایر محصولات، بازی های آموزشی با محتوای امدادی در بین مراجعه کنندگان توزیع شد.
وی با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات نوروزی تصریح کرد: در این مدت با انجام ۲۰۳ عملیات امدادی به سه هزار و ۲۴۷ نفر از حادثه دیدگان نیز از خدمات امداد و نجات و کمک های اولیه ارائه شد که از این تعداد ۲۵۴ نفر از حادثه دیدگان به مراکز درمانی انتقال یافتند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به آمادگی کامل هلال احمرگیلان در ارائه خدمات امدادی و عام المنفعه به مسافران و هموطنان خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر گیلان در ایام نوروز در ۶۱ پایگاه و پست های ثابت و سیار(دریایی، هوایی، کوهستان، جاده ای) و اکیپ مسافران نوروزی و خیمه نماز آماده ارائه خدمات به هموطنان است.
این مسئول یاد آور شد: همشهریان و مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند با تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز