خبرگزاری کار ایران

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان:

جمهوری اسلامی پر امید تر از گذشته به سوی تعالی حرکت می کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۹۱

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام مشترکی ۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

ایلنا: در پیام مشترک آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و محمدعلی نجفی به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین آمده است: ۱۲ فروردین روز پاسداشت مردم غیوری است که وحدت ملی خود را در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد.
به گزارش ایلنا از رشت، این پیام می‌افزاید: تعبیر بدیع، هوشمندانه و عبرت‌آموز معمار کبیر انقلاب که ۱۲ فروردین را روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت و نخستین حکومت الله و از بزرگ‌ترین اعیاد مذهبی و ملی ما که باید زنده نگه داشته شود، نامیدند.
در بخشی دیگر از پیام مذکور آمده است: ملت ایران در ۱۲ فروردین اعلام کرد که آزادی، پیشرفت، استقلال و حاکمیت مردم بر سرنوشت خود را منطبق با تعالیم مردم‌محور اسلام ناب محمدی(ص) جستجو می‌کند.
قربانی و نجفی در پیام خود اضافه کردند: امروز پس از سال‌ها از خلق آن حماسه بزرگ با رهبری‌های داهیانه خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و تلاش‌های دولت تدبیر و امید که با رای ملت توفیق خدمتگزاری یافته است، جمهوری اسلامی ایران پرامیدتر از گذشته در مسیر پشت سر گذاشتن گردنه‌های سرنوشت‌ساز تاریخ به سوی تعالی حرکت می‌کند.
نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان عنوان کردند: اینجانبان با گرامیداشت فرا رسیدن این عید بزرگ در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از تمام آحاد ملت دعوت می‌کنیم برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال که اعتلای هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران را به همراه دارد با تمام توان بکوشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز