خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛

یادواره ۲۳ شهید کودک و نوجوان دفاع مقدس گیلان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۱۹۵

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ایران یادواره ۲۳ شهید کودک و نوجوان دفاع مقدس گیلان و مراسم یادبود کودکان و نوجوانان شهید حادثه تروریستی کرمان در رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، غلامرضا ملک علیپور دبیر اجرایی ستاد کنگره ملی سرداران، امیران و ۸ هزار شهید گیلان پیش از ظهر چهارشنبه در یادواره ۲۳ شهید کودک و نوجوان دفاع مقدس گیلان و مراسم یادبود کودکان و نوجوانان شهید حادثه تروریستی کرمان ضمن نکوداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: دلایل دشمنی غربی‌ها با ایران اسلامی و نقش امامین انقلاب اسلامی، شهیدان والامقام و مردم مسلمان کشور در صیانت از این نظام مردمی بسیار پررنگ بوده است.

ملک علیپور از پیشینه روشن کشور در عرصه تولید علم و کمک به توسعه دیگر کشورها صحبت‌کرد و با مرور تحولات و پیشرفت‌های علمی کشورهای غربی طی سده‌ها افزود: این مرحله، نقطه آغاز تلاش برای تضعیف دیگر کشورها، از جمله ایران را فراهم کرد.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی با پیام خود اتکایی و حرکت جوانان غیور این سرزمین برای طی مدارج علمی، توسعه همه‌جانبه و نخبه پروری را در تضاد با منافع کشورهای غربی و نقطه آغازی بر افزایش دشمنی‌ها با ایران اسلامی بود.

ملک علیپور تصریح کرد: ایجاد تنگناهای اقتصادی و اجتماعی، جنگ تحمیلی و شهادت دانشمندان جوان ایران اسلامی را بخشی از فرآیند مقابله با پیشرفت‌های ایران اسلامی قلمداد کرد و نقش «اسلام»، «امام» و «شهیدان» را در مقابله با این اسلام و ایران ستیزی غربی‌ها و حرکت به سوی قله‌ها غیرقابل انکار توصیف‌کرد.

دبیر اجرایی ستاد کنگره ملی سرداران، امیران و ۸ هزار شهید گیلان یاد شهدای والامقام را گرامی‌داشت و با اشاره به صحبت‌های سردار شهید، حاج‌قاسم سلیمانی در ارتباط با لزوم اُنس و الفت با شهیدان گفت: برای دست‌یابی به فیض شهادت و بهره‌گیری از برکت‌های ا نس با شهیدان، لازم‌است رفیق شهید داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز