خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت هنرمندان در تبیین دستاوردهای انقلاب

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۰۳۶

فرماندار رشت بر ضرورت استفاده از ظرفیت هنرمندان در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: استفاده از زبان هنر و عدالت‌محوری از رسالت‌های مهم اصحاب هنر است.

به گزارش ایلنا از رشت، کیا عاشوری ظهر چهارشنبه در ستاد گرامیداشت دهه فجر ضمن تبریک ولادت امام علی (ع) و گرامیداشت روز پدر اظهار کرد: کشورها را به نام رهبران‌شان می‌شناسند، همانطور که دین اسلام را به نام پیامبر (ص) می‌شناسند، انقلاب هم بدون نام امام راحل هیچ فروغ و روشنایی ندارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از مردم با چارچوب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفت، افزود: در طول این ۴۵ سال هر چقدر از عمر انقلاب می‌گذرد گستردگی آرمان‌های انقلاب در جهان بیشتر شده، بسیاری از کشورهای جهان در سایه انقلاب با استکبار مقابله می‌کنند.

عاشوری بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای نسل جوان ادامه داد: امروز نسل جوانمان توسط فضای مجازی مدیریت می‌شود لذا می‌طلبد با اجرای ویژه برنامه‌های محتوایی زمینه شناخت آنها را از دستاوردهای انقلاب فراهم کنیم.

فرماندار رشت بر ضرورت استفاده از ظرفیت هنرمندان در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: استفاده از زبان هنر و عدالت‌محوری از رسالت‌های مهم اصحاب هنر است که باید جدی گرفته شود.

عاشوری گفت: تهیه روزشمار، آذین بندی فضای مدارس، ادارات و محیط شهری به‌نوعی می‌تواند در گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ایجاد شور اجتماعی مؤثر باشد. مدارس برای تبیین دستاوردهای انقلاب برنامه ویژه‌ای داشته باشند و فضایی را در محیط مدرسه ایجاد کنند که همراه با شور انقلابی در نوجوانان و جوانان باشد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره ۲۲۰۰ شهید شهرستان رشت در ایام الله دهه فجر تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی لنگرگاه امنیت در نظام بین‌الملل شده به برکت خون شهدا است چرا که بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل امنیت موجود اقدام به سرمایه گذاری کردند لذا یکی از رسالت‌های اصلی ما ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز